آمادگی ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در بافت برگزاری انتخابات

فرماندار بافت گفت: ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان بافت آماده برگزاری دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری هستند. فرهاد آراسته در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان بافت همچون سراسر کشور در تاریخ هشتم تیرماه برگزار می‌شود.  فرماندار شهرستان بافت گفت: در این دوره ۷۰ […]



فرماندار بافت گفت: ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان بافت آماده برگزاری دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

فرهاد آراسته در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان بافت همچون سراسر کشور در تاریخ هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

 فرماندار شهرستان بافت گفت: در این دوره ۷۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که ۳۰ شعبه ثابت و ۴۰ شعبه اخذ رأی سیار پیش‌بینی‌شده و تعداد حدود ۲ هزار نفر کار اجرا نظارت بازرسی و پشتیبانی از انتخابات رو انجام خواهند داد.

وی با اشاره به ممنوعیت به‌کارگیری امکانات دولتی در تبلیغات نامزدها تأکید کرد: اخطارهای و هشدارهای لازم به دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابلاغ شد و دستگاه‌ها مکلف هستند که تابع قوانین انتخابات باشند.

آراسته خاطرنشان کرد: بی‌تردید مردم ولایت‌مدار و بابصیرت بافت نیز در روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور گسترده و آگاهانه خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در فضایل اخلاقی و مملو از آرامش و نشاط، روزی پرشور دیگری را در تاریخ ملت انقلابی این شهرستان به یادگار خواهند گذاشت.

انتهای خبر/ پوریا


آمادگی ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در بافت برگزاری انتخابات

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آمادگی ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در بافت برگزاری انتخابات