آمادگی ۱۰۰درصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در جنوب کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی صدرصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در چهار استان جنوبی کشور خبرداد. محمد حسن نامی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری فت فتو در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت که در مصلی امام خمینی(ره)  در حال برگزاری است، درباره آمادگی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در چهار استان […]

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی صدرصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در چهار استان جنوبی کشور خبرداد.

محمد حسن نامی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری فت فتو در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت که در مصلی امام خمینی(ره)  در حال برگزاری است، درباره آمادگی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در چهار استان جنوبی کشور به فت فتو گفت: با توجه به هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور احتمال جاری شدن سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس تا پایان هفته جاری وجود دارد. این سیل هم اکنون در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان جاری شده که تاکنون خسارت جانی نداشته است.

وی ادامه داد: از زمان اعلام هشدار هواشناسی، سازمان مدیریت بحران آمادگی صد درصدی خود را برای مقابله با سیل احتمالی اعلام کرده و مدیران بحران استان‌ها  و همچنین دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی را در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآورده است. 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: ستاد مدیریت بحران مراکز استان و شهرستان‌ها در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت بروز هرگونه اتفاق در محل حادثه حاضر باشند و به مردم کمک کنند.  

در همین زمینه بخوانید:

تجارب و عبرت‌های یک سیل در میانه تابستان

بی‌گدار به آب نزنیم/ هشدارهایی برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی

نامی همچنین رسانه‌ها را بازویی مهم در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی چه در زمان بحران و چه در شرایط عادی و پیش از وقوع حوادث و بحران‌ها توصیف کرد و گفت: خوشبختانه خبرگزاری فت فتو نیز با رویکردی صحیح و حرفه‌ای به موضوع بحران پرداخته تلاش دارد تا در کنار انتشار اخبار، نسبت به ارائه آموزش و فرهنگسازی نیز اقداماتی را انجام دهد که این رویکرد خوبی است.
انتهای پیام

[ad_1]

[ad_2]

آمادگی ۱۰۰درصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در جنوب کشور

منبع: ایـسنا
? آمادگی ۱۰۰درصدی مدیریت بحران برای مقابله با سیل در جنوب کشور