آمادگی کرمان برای پذیرائی از ۱۰۰ هزار زائر در سالروز شهادت سردار سلیمانی

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان از آمادگی استان برای پذیرایی روزانه از ۱۰۰ هزار زائر خارج از استان در ایام سومین سالگرد شهادت ایشان در هر روز خبر داد. سردار محمدعلی نظری ظهر امروز ۱۰ دی‌ماه در جمع خبرنگار گفت: در روز ۱۳ دی‌ماه دو برنامه شاخص داریم که یکی در مصلی امام علی […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان از آمادگی استان برای پذیرایی روزانه از ۱۰۰ هزار زائر خارج از استان در ایام سومین سالگرد شهادت ایشان در هر روز خبر داد.

سردار محمدعلی نظری ظهر امروز ۱۰ دی‌ماه در جمع خبرنگار گفت: در روز ۱۳ دی‌ماه دو برنامه شاخص داریم که یکی در مصلی امام علی (علیه السلام) کرمان باحضور همه جهادگران و خادمین سردار سلیمانی برگزار می شود.

او افزود: برنامه دوم که برنامه بسیار بزرگ و یک اجتماع پیاده روی راهیان مقاومت ولایت مداری حاج قاسم است، ساعت ۱۲:۳۰ از چهار راه عصای سفید در خیابان شهدا(زریسف) به سمت مرقد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می‌افزاید: از ساعت ۱۲ پذیرای مردم توسط ستاد مردمی مراسم سومین سالگرد حاج قاسم با برنامه های خوب خصوصا مداحی حاج مهدی رسولی  هستیم و بعد حرکت به سمت گلزار شهدا و در آنجا تجدید میثاق با همه شهدا خصوصا حاج قاسم سلیمانی را خواهیم داشت.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  گفت: در این ایام روزانه پیش بینی بیش از ۲۰ هزار نفر زائر از خارج استان را داریم.

به گفته نظری، کرمان آمادگی پذیرایی ۱۰۰ هزار زائر از خارج از استان را در هر روز دارد و اگر هر روز این تعداد زائر وارد استان شود ستاد مردمی و برخی از دستگاه ها پذیرای زائرین هستند.

او از عموم مردم خواست در روز ۱۳ دی از ساعت ۱۲ در چهار راه عصای سفید در مراسم اجتماع بزرگ پیاده روی تا گلزار شهدا شرکت کنند.

انتهای پیام




آمادگی کرمان برای پذیرائی از ۱۰۰ هزار زائر در سالروز شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایـسنا
? آمادگی کرمان برای پذیرائی از ۱۰۰ هزار زائر در سالروز شهادت سردار سلیمانی