آمادگی هند برای سرمایه‌گذاری در حوزۀ زغال‌سنگ حرارتی

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: هیات سرمایه‌گذاری هندی فعال در حوزۀ معادن زغال‌سنگ حرارتی در سفر به استان کرمان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار کردند. استاندار کرمان در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های سرمایه‌گذاری کرمان در زمینه‌های مس،فولاد،کنسانتره،تیتانیوم و کرومیت،گفت:«کرمان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه معدن،جزو استان‌های شاخص و مستعد کشور است و ساختارهای مناسب […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: هیات سرمایه‌گذاری هندی فعال در حوزۀ معادن زغال‌سنگ حرارتی در سفر به استان کرمان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار کردند.

استاندار کرمان در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های سرمایه‌گذاری کرمان در زمینه‌های مس،فولاد،کنسانتره،تیتانیوم و کرومیت،گفت:«کرمان در حوزه‌های مختلف بهویژه معدن،جزو استان‌های شاخص و مستعد کشور است و ساختارهای مناسب سرمایه‌گذاری را دارد».

فداکار در مورد همکاری‌های مشترک در این زمینه با کشور هند ابراز علاقه‌مندی کرد و افزود:«برای سرمایه‌گذاری در زمینۀ زغال‌سنگ حرارتی لازم است،مطالعات اولیه و دقیقی از ظرفیت‌ها و موجودی معدن داشته باشیم و سرمایه‌گذار نیز اطلاعاتی را در خصوص مصرف و فروش در بازار داخلی و خارجی جمع‌آوری کند و قانون سرمایه‌گذاری نیز برای توجیه بیشتر در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد».

وی ادامه داد:«آمادگی داریم که فرآیندهای اجرایی را در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهیم و همچنین با ورود تجهیزات و افراد متخصص و استفاده از ظرفیت آن‌ها در به‌روزرسانی عملکرد در این زمینه موافق هستیم و در جهت توسعۀ روابط سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،هیات سرمایه‌گذار هندی نیز با ابراز خرسندی از حضور خود در استان کرمان،استان را دارای ظرفیت‌های بالا در زمینه‌های مختلف توصیف و آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در زمینۀ زغال‌سنگ حرارتی اعلام کردند.

در این نشست درخصوص نحوۀ تسهیلات و فرآیند سرمایه‌گذاری در حوزۀ معادن زغال‌سنگ حرارتی گفت‌وگو و مقرر شد راهکارها و پیشنهادات از سوی دفتر سرمایه‌گذاری و امور مالیاتی استان برای انجام همکاری‌های مشترک مشخص به سرمایه‌گذاران ارائه شود.




آمادگی هند برای سرمایه‌گذاری در حوزۀ زغال‌سنگ حرارتی

منبع:خبر کرمان
?

آمادگی هند برای سرمایه‌گذاری در حوزۀ زغال‌سنگ حرارتی

:اخبار استان کرمان – اقتصادی