آمادگی جهاددانشگاهی برای آسیب شناسی و تحلیل مسائل اجتماعی و سیاسی

فت فتو/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: با توجه به توانائی های جهاد دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و مرکز افکارسنجی ایسپا در سطح کشور، می توانیم به آسیب شناسی و تحلیل مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی برای کمک به مسئولان بپردازیم. دکترحسن مسلمی نائینی امروز ۱۷ آذرماه در دیدار با استاندار […]

فت فتو/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: با توجه به توانائی های جهاد دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و مرکز افکارسنجی ایسپا در سطح کشور، می توانیم به آسیب شناسی و تحلیل مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی برای کمک به مسئولان بپردازیم.

دکترحسن مسلمی نائینی امروز ۱۷ آذرماه در دیدار با استاندار کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است و درحوزه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تخصص های مختلف علوم انسانی و رشته های پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و هنر کار کرده و پتانسیل خوبی برای خدمت به کشور دارد.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی در کشور سرآمد است که نمونه بارز آن پژوهشگاه رویان است که عملکرد آن بارها مورد تائید و تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

 مسلمی نائینی بیان کرد: با توجه به توانائی های جهاددانشگاهی در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و مرکز افکارسنجی ایسپا در سطح کشور، می توانیم به آسیب شناسی و تحلیل مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی بپردازیم.

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: پژوهشگاه گیاهان داروئی جهاددانشگاهی می تواند در استان کرمان نیز در بحث فرآوری و تهیه داروهای مختلف کار کند و آماده همکاری با استان هستیم.

 وی افزود: با توجه محرومیت در جنوب و شرق استان کرمان، این نهاد  می‌تواند از طریق ارتباط با بسیج اساتید و دانشجویان در حوزه محرومیت زدائی ورود کرده و گروه های جهادی را به منطقه اعزام کنیم تا خدمات مختلف ارائه بدهند.

 مسلمی نائینی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در ایجاد و راه اندازی مراکز مشاوره به ویژه در راستای افزایش بهره‌وری در صنایع معدنی اعلام آمادگی می کند گفت: با توجه به تخصص این نهاد آماده هستیم برای ارتقاء صنایع استان کرمان و تربیت و در آموزش مهارتی موردنیاز این صنایع همکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه درمان سرطان اقدامات خوبی در پژوهشکده سرطان این نهاد انجام شده، افزود: می توانیم به منظور کمک به پیشگیری و درمان این سرطان پستان از ظرفیت متخصصان جهاد دانشگاهی به صورت شبکه ای در استان کرمان استفاده کنیم و جهاددانشگاهی کرمان می تواند یکی از نقاط شبکه سراسری  قلمداد شود.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ یکی از مسائل مهم مدنظر در کشور و در جهاددانشگاهی است و سابقه این نهاد نیز با عملکردهای فرهنگی در اقدامات و برنامه های مختلف انجام شده به خوبی ملموس است گفت: در راستای کمک به موضوعات جهاد تبیین آمادگی داریم تا از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای خود در راستای توسعه کمی و کیفی این موضوع در سطح استان فعالیت های شایانی انجام دهیم و نمونه آن برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای دانشجوئی در سطح بین المللی است.

انتهای پیام




آمادگی جهاددانشگاهی برای آسیب شناسی و تحلیل مسائل اجتماعی و سیاسی

منبع: ایـسنا
? آمادگی جهاددانشگاهی برای آسیب شناسی و تحلیل مسائل اجتماعی و سیاسی