آمادگی استان کرمان برای برگزاری دور دوم انتخابات

رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آمادگی استان کرمان برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: صبح امروز دومین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان در بحث پیگیری تمهیدات و اقدامات اجرایی لازم در استان برگزار شد. وی با اشاره به اهمیت […]

رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آمادگی استان کرمان برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: صبح امروز دومین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان در بحث پیگیری تمهیدات و اقدامات اجرایی لازم در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یک انتخابات امن، سالم و باشکوه در روز جمعه پانزدهم تیرماه در کرمان، بیان کرد: فضای رقابت مومنانه در استان کرمان حاکم است و تاکنون هیچ حاشیه امنیتی و اجرایی در استان نداشتیم؛ اصحاب رسانه هم از زمان شروع فرآیند انتخابات تاکنون سنگ تمام گذاشتند و همراه و همدل بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ درصد بود که میزان مشارکت قابل قبولی است، ادامه داد: کسانی که دور اول در انتخابات شرکت نکردند مانعی برای شرکت آنها در دور دوم وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم استان کرمان در دور دوم انتخابات خیلی بیش از دوره اول باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث اجرایی تعرفه‌های دور دوم انتخاب ریاست جمهوری امروز به استان کرمان تحویل داده شده است و این تعرفه‌ها بر مبنای زمان‌بندی پیش‌بینی شده طی دو روز تحویل تمام حوزه‌های انتخابیه خواهد شد، افزود: تمام دستگاه‌های احراز هویت ما نیز به لحاظ پیکربندی برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده شدند.

جلالی با بیان اینکه انتخابات روز جمعه گذشته، در حوزه‌های مختلفی چون مسائل امنیتی، سلامت و اجرایی آسیب‌شناسی شده و اطلس آن به طور خلاصه تهیه شده است، بیان کرد: تمام این مسائل در جلسه با فرمانداران سراسر استان کرمان بررسی می‌شود تا در پانزدهم تیرماه، انتخابات دور دوم ریاست جمهوری با کمترین مشکلی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام رسمی نتیجه انتخابات، تبلیغات نامزدها از روز گذشته آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری است، بیان کرد: کمیسیون تبلیغات انتخابات هم شکل گرفته و تمام امکاناتی که باید در اختیار دو نامزد و ستادهای انتخاباتی آنها قرار می‌گرفت در اختیار آنها قرار داده شده است؛ جلسه‌ای را هم با روسای ستادهای دو نامزد داشتیم.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




آمادگی استان کرمان برای برگزاری دور دوم انتخابات

منبع: تسنــیم
? آمادگی استان کرمان برای برگزاری دور دوم انتخابات