آماده باش پلیس شهرستان کرمان برای حفظ امنیت شهروندان در سیزده بدر

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پورامینایی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقرار امنیتی مطلوب برای اینکه شهروندان در شهرستان کرمان بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند اندیشیده شده است، اضافه کرد: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور […]

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پورامینایی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقرار امنیتی مطلوب برای اینکه شهروندان در شهرستان کرمان بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند اندیشیده شده است، اضافه کرد: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت.

او افزود: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در این روز، طرح ویژه ترافیکی با به کارگیری تمامی توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا گامی مهم در توسعه انضباط و امنیت ترافیکی جهت پیشگیری و کاهش تصادفات و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود.

سرهنگ پورامینایی اضافه کرد: برای تامین امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت، همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در شهرستان کرمان در آماده باش کامل هستند.

او ادامه داد: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان‌های مختلف از محورهای مواصلاتی شهرستان کرمان عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا مسافران و آرامش و امنیت کامل به منازل خود برگردند.

او ابراز داشت:  پلیس این روز را در کنار مردم خوب و عزیز به دور از خانواده سپری خواهد کرد تا آسایش، آرامش و امنیت شهروندان تامین شود.

سرهنگ پورامینایی افزود: از همشهریان عزیز انتظار داریم به قوانین و مقررات احترام بگذارند و رعایت کنند، در مجوع پلیس و مجموعه انتظامی شهرستان کرمان در خدمت مردم بوده و خواهد بود، و امیدوارم در این روز هیچ گونه حادثه خطر آفرین و اتفاق ناگواری را در کرمان شاهد نباشیم.

این مقام انتظامی گفت: در روز طبیعت تردد کامیون‌ها به غیر از کامیون‌های حامل مواد فاسدشدنی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ممنوع است.

سرهنگ پورامینایی در پایان اظهار کرد: لازم است شهروندان گرامی با رعایت دقیق ملاحظات پیشدستانه و پیشگیرانه، امکان دستبرد و سرقت سارقان را در این روز به خصوص کاهش دهند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




آماده باش پلیس شهرستان کرمان برای حفظ امنیت شهروندان در سیزده بدر

منبع: بــرنا
? آماده باش پلیس شهرستان کرمان برای حفظ امنیت شهروندان در سیزده بدر