آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۳ اسفندماه

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفندماه در کلیۀ مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد و گفت که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت. سیدمیعاد صالحی‌ خاطرنشان کرد:«جهت رفاه مردم،بلیت‌ها هم از طریق حضوری و […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفندماه در کلیۀ مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد و گفت که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت.

سیدمیعاد صالحی‌ خاطرنشان کرد:«جهت رفاه مردم،بلیت‌ها هم از طریق حضوری و هم از طریق اینترنتی ارائه خواهند شد».

وی ادامه داد:«برای افرادی که می‌خواهند به شکل حضوری بلیت تهیه کنند از ساعت هشت صبح و از طریق مراکز مجاز فروش بلیت در دسترس خواهد بود و کسانی که می‌خواهند از طریق اینترنتی بلیت تهیه نمایند،از ساعت ۱۴ روزهای یادشده این امکان را خواهند داشت».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا،مدیرعامل راه‌آهن اظهار کرد:«از روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه پیش‌فروش بلیت‌های‌ مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به استثنای تهران – مشهد نیز آغاز خواهد شد».

وی افزود:«همچنین از روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه پیش‌فروش بلیت‌های مسیر تهران – مشهد و بالعکس به فروش خواهد رسید. این پیش‌فروش‌ها تک‌مرحله‌ای خواهند بود و هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت». /پ




آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۳ اسفندماه

منبع:خبر کرمان
?

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از ۱۳ اسفندماه

:اخبار استان کرمان – اقتصادی