آغاز همکاری‌های مشترک بین‌المللی جهاد دانشگاهی کرمان

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان از سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات به معادن و صنایع استان با یک سرمایه‌گذار چینی خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کرمان، مهدی بازمانده در دیدار با سرمایه‌گذار چینی، ضمن برشمردن پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و […]



رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان از سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات به معادن و صنایع استان با یک سرمایه‌گذار چینی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کرمان، مهدی بازمانده در دیدار با سرمایه‌گذار چینی، ضمن برشمردن پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و همچنین دارا بودن کادر مجرب و متخصص در حوزه صنایع و معادن، گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی استان توانسته کارهای متعددی را با موفقیت در زمینه‌های مختلف انجام دهد لذا این امر باعث اعتماد بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان، با اشاره به اینکه یکی از استراتژی‌های این دانشگاه، جهش تولید است، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با حضور سرمایه‌گذار از بخش خصوصی در این زمینه موفق عمل کنیم.

بازمانده تصریح کرد: ارائه ایده، خلاقیت، نوآوری، استفاده از علم روز و فناوری از جمله مواردی است که باید مدنظر باشد تا بتوانیم در یک همکاری مشترک ضمن هدایت سرمایه، برنامه‌ریزی هدفمندی را در بخش‌های فوق انجام دهیم.

جِت سرمایه‌گذار چینی، در این دیدار گفت: با توجه به جلسه برگزار شده آینده روشنی را در باب همکاری با این نهاد در حوزه‌های مختلف پیشِ‌رو داریم.

این سرمایه‌گذار ضمن ارائه برنامه‌های خود از جهاد دانشگاهی خواست تا با بررسی موارد مشترک جهت همکاری، راهکارهای لازم برای توسعه این فعالیت‌ها را بیان کند و ابراز امیدواری کرد: در این همکاری مشترک هر دو طرف به اهداف مدنظر دست یابند.

شایان ذکر است: دیدار بعدی جهت انجام برنامه‌ریزی‌های لازم‌ به ماه آینده موکول شد.

انتهای خبر/طهماسبی


آغاز همکاری‌های مشترک بین‌المللی جهاد دانشگاهی کرمان

منبع:آرمـان
? آغاز همکاری‌های مشترک بین‌المللی جهاد دانشگاهی کرمان