آغاز نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت:«نمایش فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان با نمایش فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری از فیلم‌سازان جوان کرمانی از روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود». وحید محمدی با اشاره به […]

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت:«نمایش فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان با نمایش فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری از فیلم‌سازان جوان کرمانی از روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود».

وحید محمدی با اشاره به نمایش ۲۰ فیلم جشنواره در کرمان اظهار کرد:«نمایش فیلم‌های جشنواره فجر به مدت هشت روز تا دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در سینماهای شهر تماشا و آسیا کرمان ادامه خواهد داشت».

وی بیان کرد:«فیلم یادگار جنوب ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سینما شهر تماشای کرمان برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود».

وی افزود:«فیلم «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی نیز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سینما آسیا کرمان به نمایش در می‌آید».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو کرمان،وی دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در ادامۀ این توضیحات گفت:«پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری دو کارگردان اهل استان کرمان از استعدادهای خوب هنرستان هنرهای زیبای کرمان و از فیلم‌سازان جوان و آتیه‌دار استان و کشور هستند که پس از «جان دار» دومین فیلم خود را کارگردانی کرده‌اند».

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سپس بیان کرد:«۹ فیلم در سه نوبت پخش و هفت فیلم در دو نوبت و چهار فیلم تنها یک نوبت در جدول پخش قرار گرفتند که در ساعت‌های ۱۶،۱۸:۳۰ و ۲۱ نمایش داده خواهند شد».

محمدی گفت:«فروش بلیت فیلم‌های جشنوراه فجر به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی تیکت،ایرانتیک و گیشه۷ از امروز ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است».

وی اظهار کرد:«امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه فروش،چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود و بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارد،بنابراین تماشاگران در زمان خرید بلیت به انتخاب سالن سینما و سانس نمایش دقت کافی داشته باشند».

برپایۀ این خبر،فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در جنوب استان کرمان نیز در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت نمایش داده می‌شود. / الف

 




آغاز نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان

منبع:خبر کرمان
?

آغاز نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان

:اخبار استان کرمانفرهنگ