آغاز نمایشگاه معرفی مشاغل در ارزوئیه

نمایشگاه معرفی مشاغل در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ارزوئیه به مناسبت هفته معرفی مشاغل به همت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. به گزارش فت فتو صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه ، معاون آموزشی، معاون پرورشی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره دوم و جمعی از کادر مدرسه و […]

نمایشگاه معرفی مشاغل در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ارزوئیه به مناسبت هفته معرفی مشاغل به همت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فت فتو صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه ، معاون آموزشی، معاون پرورشی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره دوم و جمعی از کادر مدرسه و دانش آموزان نمایشگاه معرفی مشاغل در محل سالن اجتماعات هنرستان دخترانه ولیعصر (عج) افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به نامگذاری هفته اول اردیبهشت ماه به عنوان هفته مشاغل اظهار کرد: راهکار ۳-۲۱ سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش را موظف کرده که باید هدایت تحصیلی دانش آموزان را منطبق بر استعداد، توانایی و رغبتشان انجام دهد.

وی افزود: یکی از ارکان و استلزامات هدایت تحصیلی فراهم کردن فرصتی است تا دانش آموزان فرصت‌های شغلی را بشناسند و با حرف و مشاغل موجود و دارای اولویت منطقه خود آشنا شوند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




آغاز نمایشگاه معرفی مشاغل در ارزوئیه

منبع:آرمـان
? آغاز نمایشگاه معرفی مشاغل در ارزوئیه