آغاز مرحله جدید طرح جمع‌آوری سلاح غیر مجاز در استان کرمان

دادستان کرمان گفت: مرحله جدید طرح جمع‌آوری سلاح غیر مجاز اعم از جنگی و شکاری با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در استان آغاز می‌گردد. به گزارش نذیر کرمان؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان مسئله نگهداری و حمل سلاح غیرمجاز را یکی از موضوعات مهم و اساسی در استان عنوان کرد وگفت: با توجه […]


دادستان کرمان گفت: مرحله جدید طرح جمع‌آوری سلاح غیر مجاز اعم از جنگی و شکاری با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در استان آغاز می‌گردد.

به گزارش نذیر کرمان؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان مسئله نگهداری و حمل سلاح غیرمجاز را یکی از موضوعات مهم و اساسی در استان عنوان کرد وگفت: با توجه به خسارات و صدمات جبران ناپذیر ناشی از این موضوع، جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز به طور جدی در دستور کار دادستانی کرمان قرار دارد.
مهدی بخشی با تأکید بر ضرورت اجرای این طرح در استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی، اظهار کرد: دارندگان سلاح غیر مجاز با تحویل داوطلبانه سلاح خود از کیفیات و تمهیدات در نظر گرفته شده استفاده کنند.
وی اظهار داشت: دیگر نهاد‌ها به ویژه رسانه‌ها نیز باید با فرهنگ سازی و اقدامات ایجابی در این خصوص وارد عمل شوند و از مردم هم درخواست می‌کنیم ضمن تحویل سلاح‌های غیرمجاز خود، با ارائه گزارشات به موقع، فرصت قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم و جامعه را از همشهریان خود سلب نمایند.
این مقام عالی قضایی در استان با بیان نقش غیر قابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌های مسلحانه و نا امنی در جامعه و همچنین خطراتی که بکارگیری این سلاح‌ها در برخی مراسمات دارد خاطر نشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و دستگاه قضائی در چارچوب قانون با این مسأله با جدیت برخورد می‌کند.
انتهای پیام


آغاز مرحله جدید طرح جمع‌آوری سلاح غیر مجاز در استان کرمان

منبع: بــرنا
? آغاز مرحله جدید طرح جمع‌آوری سلاح غیر مجاز در استان کرمان