آغاز مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف یادبود شهدای خدمت صبح امروز، ۱۱ شهریورماه در رشته‌های آوایی با حضور ۱۳۰ نفر از متسابقان در رشته‌های حفظ (۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان (۶۸ آقا و […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف یادبود شهدای خدمت صبح امروز، ۱۱ شهریورماه در رشته‌های آوایی با حضور ۱۳۰ نفر از متسابقان در رشته‌های حفظ (۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان (۶۸ آقا و ۶۳ خانم) در شهر کرمان آغاز شد.

مختار یعقوبی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمان، گفت: در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در مجموع یک هزار و نفر ثبت‌نام کردند که ۷۰۰ نفر به مرحله شهرستانی و ۲۰۶ نفر (۱۳۱ نفر در رشته‌های آوایی و ۷۳ نفر در رشته‌های معارفی) به مرحله استانی راه‌ یافتند و نفرات برتر مرحله شهرستانی در مرحله مقدماتی کشوری حضور می‌یابند. همچنین نفرات اول تا سوم هر رشته نیز تجلیل می‌شوند و اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با هفته وقف برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله شهرستانی بخش معارفی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن و امور خیریه همزمان با سراسر کشور، پنجم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام


آغاز مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان