آغاز عملیات بزرگ روکش و آسفالت راه‌های روستایی رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری استان کرمان همفکری و همدلی مسئولان را در راستای جذب بودجه از محل اعتبارات ملی، استانی و حقوق معادن برای ساماندهی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز امری مهم دانست و گفت: اولویت ساماندهی هم جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز است که در رفسنجان امسال این کار را به طور جدی آغاز خواهیم […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری استان کرمان همفکری و همدلی مسئولان را در راستای جذب بودجه از محل اعتبارات ملی، استانی و حقوق معادن برای ساماندهی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز امری مهم دانست و گفت: اولویت ساماندهی هم جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز است که در رفسنجان امسال این کار را به طور جدی آغاز خواهیم کرد.

علی عبداللهی پیش از ظهر امروز ۱۱ تیرماه در دیدار با فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه برخی جاده‌های رفسنجان از جمله محور نوق و داوران پرحادثه هستند، افزود: برای جاده نوق تا به حال چندین قرارداد با شرکت‌های مختلف منعقد شده اما ثمره‌ای به خود ندیده و همچنان بخشی از آن دوبانده نشده؛ با اینکه ترددها به ناچار از آن انجام می‌شود اما بلاتکلیف مانده است.

وی تصریح کرد: اگرچه به مدت یک سال نمی‌توان همه جاده‌های مشکل‌ساز را ساماندهی کرد اما امسال شروع می‌کنیم و به تناسب اولویت سعی داریم تمامی نیازهای مردم در این حوزه برطرف شود و هدفمان ریل‌گذاری برای چند سال آینده در این بخش است تا جاده‌های رفسنجان وضعیت مناسبی پیدا کنند و آمار تصادفات و تلفات کاهش یابد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: در حوزه تأمین ماشین آلات راهداری در این شهرستان هم هرچه مسئولان هزینه کنند، ما نیز دو برابر آن را متقبل خواهیم شد تا ماشین آلات خریداری و در شهرستان مستقر شوند.

نیاز ۳۷۰ میلیارد تومانی برای ساماندهی راه‌های روستایی رفسنجان

فرماندار رفسنجان نیز در این دیدار گفت: راه‌های نوق، داوران و نیز راه‌های فرعی و روستایی برای ساماندهی به بودجه ۳۷۰ میلیارد تومانی نیاز دارند.

حسین رضایی بیان کرد: توسط اداره راهداری تاکنون ۱۱ قرارداد توسعه و ساماندهی راه‌های شهرستان منعقد شده و برای محور نوق هم چند پروژه تعریف شده و دوبانده شدن این محور هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین برای روکش محورهای روستایی با یکی از شرکت‌ها با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تفاهمنامه منعقد شده و روکش جاده‌های رفسنجان- انار؛ انار- نوق با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

رضایی گفت: راه‌های اصلی از جمله رفسنجان-کرمان؛ رفسنجان-انار؛ رفسنجان- شهربابک و رفسنجان –زرند نیاز به روکش و بهسازی دارند که برای آن ها هم باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

فرماندار رفسنجان افزود: برای خرید ماشین آلات راهداری هم از محل حقوق معادن و اداره کل راهداری این اعتبارات تأمین خواهد شد.

انتهای پیام


آغاز عملیات بزرگ روکش و آسفالت راه‌های روستایی رفسنجان

منبع: ایـسنا
? آغاز عملیات بزرگ روکش و آسفالت راه‌های روستایی رفسنجان