آغاز رویداد تولید محتوای بسیج در بافت | اخبار استان کرمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت از آغاز رویداد تولید محتوای بسیج در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه چند رسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مصطفی امام‌بخش با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در شهرستان بافت گفت: این رقابت‌ها فرصتی مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان بسیجی است. امیدواریم که […]




فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت از آغاز رویداد تولید محتوای بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه چند رسانه‌ای پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مصطفی امام‌بخش با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در شهرستان بافت گفت: این رقابت‌ها فرصتی مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان بسیجی است. امیدواریم که این رویدادها به تقویت توانمندی‌های دیجیتال و هنری نیروهای بسیج کمک کند.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت افزود: در این رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده به ارائه آثار خود پرداخته و برترین‌ها توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد. تیم‌های برتر به مرحله استانی راه خواهند یافت و در هفته بسیج به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی خاطرنشان کرد: این رویدادها نه تنها به شناسایی استعدادهای برتر کمک می‌کند، بلکه به انسجام و همبستگی بیش‌تر نیروهای بسیج نیز منجر می‌شود. 

انتهای خبر /بارانی 


آغاز رویداد تولید محتوای بسیج در بافت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آغاز رویداد تولید محتوای بسیج در بافت