آغاز رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت آیین افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور صبح امروز و با حضور سردار کفیل مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد‌ حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت آیین افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور صبح امروز و با حضور سردار کفیل مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد‌ حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان برگزار شد.

در این آیین سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید سلیمانی و شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: سپاه و بسیج در همه دولت‌ها با هر رویکردی، خارج از نگاه گروهی و حزبی در جهت خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد.

وی با بیان اینکه اکنون نیز در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، بسیج کارمندان مانند سایر اقشار تکلیفش در خدمت به مردم است، گفت: امروز در کل کشور در راستای فعالیت‌های قرارگاهی و جمعی در نقاط کم‌برخوردار و آسیب‌دیده، مناطقی شناسایی و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حضور بسیجیان در رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان در استان کرمان را در منطقه اندوهجرد اعلام کرد و گفت: در شهداد، تکاب و گلباف نیز قبلاً توسط بسیج و سپاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌های جهادی انجام شده است.

وی با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته دولت با عنوان “دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه”، گفت: اعزام تیم‌های بسیج مختلف در اقشار بیست و دوگانه، تهیه و توزیع بسته‌های لوازم تحریر، برپایی کلاس‌های تقویتی، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی از جمله برنامه‌های این رزمایش است.

سردار نظری با بیان اینکه لذتی که در رفع مشکل و گره‌گشایی از کار مردم و کارخانه‌ها وجود دارد در هیچ کار دیگری نیست، بیان کرد: تا زمانی که مردم نیازمند خدمت‌رسانی باشند با کمک دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها هستیم.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در هفته دولت امسال  بیش از هزار و ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۲۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به رشد اقتصادی ۴٫۳ درصدی دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات نیز اشاره کرد و گفت: کاهش رشد نقدینگی به ۲۵ درصد رسیده که در کاهش تورم موثر است.

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در سال گذشته رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رتبه چهارم در کاهش نرخ بیکاری در کشور را کسب کرد، ادامه داد: استان کرمان در یک سال اخیر در حوزه فضای کسب و کار  ۱۵ پله ارتقا یافته که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/۵۱۱/




آغاز رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور

منبع: تسنــیم
? آغاز رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور