آغاز دوره دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، دومین دوره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رأی  استان کرمان کرمان آغاز شد و تعداد زیادی از مردم پایتخت مقاومت اسلامی از جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، دومین دوره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رأی  استان کرمان کرمان آغاز شد و تعداد زیادی از مردم پایتخت مقاومت اسلامی از جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان رای خود را به صندوق انداختند.

مردم کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی با حضور پر شور خود در گلزار شهدای کرمان از ساعات اولیه آغاز فرآیند رأی‌گیری به دشمنان انقلاب و همه بدخواهان نظام نشان دادند که چون ادوار گذشته در صحنه حمایت از نظام حضور داشته و پشتیبان ولایت هستند.

به گزارش تسنیم در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر تعداد واجدان شرایط رای در استان کرمان بودند که یک میلیون و ۷۰ هزار و ۲۸۶ مجموع آرای ماخوذه بود و حدود ۴۶ درصد از مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشتند .

در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان، سعید جلیلی با ۴۷۷ هزار و ۵۸۹ رای نفر اول انتخابات استان کرمان بود که ۴۵ درصد آرا را به خود اختصاص داد و مسعود پزشکیان با ۳۲۹ هزار و ۴۷۰ رای و ۳۱ درصد آرا نفر دوم، محمدباقر قالیباف با ۲۱۵ هزار و ۸۹۲ رای و ۱۹٫۶ درصد نفر سوم و مصطفی پورمحمدی با ۸ هزار و ۵۱۳ رای و ۰٫۸ درصد آرا نفر چهارم شدند.

لازم به ذکر است ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان کرمان پیش‌بینی شده است که از این تعداد هزار و ۴۶۷ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار است؛ حدود ۹۰ صندوق اخذ رأی نیز برای مناطق صعب‌العبور استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش تسنیم حدود ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان کرمان دخیل هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/




آغاز دوره دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? آغاز دوره دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان