آغاز بزرگ‌ترین رزمایش اردوهای جهادی-پزشکی در عنبرآباد | اخبار استان کرمان

بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی با حمایت بنیاد علوی و همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم در عنبرآباد آغاز شد. به گزارش گروه شهرستا‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی با حمایت بنیاد علوی و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در زمینه دندان‌پزشکی، […]




بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی با حمایت بنیاد علوی و همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم در عنبرآباد آغاز شد.

به گزارش گروه شهرستا‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی با حمایت بنیاد علوی و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در زمینه دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و زنان و زایمان در بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدای جنوب کرمان سهم بزرگی در دفاع مقدس داشتند و رشادت‌های بسیاری انجام دادند.

وی افزود: افتتاح شروع رزمایش در حوزه درمانی، پزشکی و سلامت با پشتیبانی بنیاد علوی و کار جهادی جهادگران جامعه پزشکی بسیج از امروز تا روز ادامه دارد.

نظری بیان کرد: این رزمایش، بزرگ‌ترین رزمایش در زمینه خدمات درمانی در استان به دلیل وسعت پنج شهرستان جنوبی و سه شهرستان شرقی استان و هم‌چنین تعداد خدماتی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه کرمان اظهار کرد: با توجه به غربالگری های صورت گرفته تعداد ۱۵ هزار نفر از مردم این منطقه که شاید از برخی خدمات پزشکی در شهرستان محروم بوده‌اند، از این خدمات بهره‌مند می شوند.

وی ابراز کرد: در این رزمایش بزرگ به کمک ۳۰۰ نفر از متخصصین کادر پزشکی-خدماتی در حوزه زنان و زایمان، چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم ارائه می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را نوکری و انحام تکلیف و رسالت در مقابل مردم دانست و عنوان کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی منطقه امکانات درمانی و سلامت کافی نیست‌ و شاید مردم این منطقه در برخورداری از خدماتی که در این رزمایش ارائه می‌شود، محروم باشند بنابراین بزرگ‌ترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی-پزشکی با حمایت بنیاد علوی و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه  های علوم پزشکی شکل گرفت.

سردار نظری با بیان اینکه حضرت آقا در بحث مردمی کردن خدمات پزشکی، سلامت و امنیت توصیه‌هایی داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مردمی کردن خدمات پزشکی و سلامت برگزاری اردوهای جهادی است و دستگاه‌های خدمات رسان هم‌چون بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی برای تحقق این مهم پای کار آمدند‌.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مردمی کردن خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف از برگزاری این رزمایش قلم‌داد کرد و افزود: قشر بسیج دانشجویی، جامعه پزشکی و اقشار بسیج محلات این مهم را دنبال می‌کنند که در این رزمایش از ظرفیت بسیج محلات برای برقراری نظم و امنیت در کنار نیروهای انتظامی استفاده شده است.

وی رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی را ادامه دهنده کار شهدا دانست و افزود: یکی از نظامات فکری سردار شهید سلیمانی در کنار اقدامات دفاعی، نظامی و امنیتی در طول عمر با برکتشان، خدمت به مردم و محرومیت زدایی بود. شهدا جان‌شان را برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشتند.
انتهای خبر/ب
 


آغاز بزرگ‌ترین رزمایش اردوهای جهادی-پزشکی در عنبرآباد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آغاز بزرگ‌ترین رزمایش اردوهای جهادی-پزشکی در عنبرآباد