آغاز اکران فیلم‌های جشنوارۀ فجر در کرمان از امروز

 فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر: معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: «چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر به طور همزمان، از ۱۵ بهمن‌ماه در سینما آسیا و سینما شهر تماشای کرمان آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد». وحید محمدی افزود: «۱۶ فیلم و هرکدام در سه […]

 فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر: معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: «چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر به طور همزمان، از ۱۵ بهمن‌ماه در سینما آسیا و سینما شهر تماشای کرمان آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد».

وحید محمدی افزود: «۱۶ فیلم و هرکدام در سه نوبت در این جشنواره اکران می‌شود و در مجموع طی هشت روز، ۴۸ سانس خواهیم داشت».

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی از برگزاری مراسم افتتاحیه صرف‌نظرکرده‌ایم، توضیح داد: «اولین روز جشنواره با اکران فیلم «لایه‌های دروغ» به کارگردانی «رامین سهراب» از ساعت۱۷ در «سینما آسیا» در شهر کرمان آغاز می‌شود و این فیلم، در ساعت ۲۲:۳۰ در سینما «شهرتماشا» نیز اکران خواهد شد».

وی ادامه داد: «همچنین فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در ساعت۱۹:۳۰در سینما آسیا به روی پرده خواهد رفت و فیلم «دسته دختران» به کارگردانی خانم منیرقیدی به ترتیب در ساعت ۱۷:۳۰ در سینما شهرتماشا و ساعت۲۲ در سینما آسیا اکران می‌شود. در این روز، طبق جدول نوبت اول، پخش

فیلم «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی از ساعت ۲۰ در سینما شهرتماشا پیش‌بینی شده است».

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدی با تاکید بر اینکه اکران فیلم‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، گفت: «علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت فیلم مورد نظر خود، از طریق سامانه‌های اینترنتی سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام کنند».

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ادامه داد: «اگرچه امسال به دلایل مختلف و از جمله فعال نبودن یا پایین بودن آمار فروش در ماه‌های اخیر در بعضی سینماها، امکان اکران فیلم‌ها در سینماهای غیر از مرکز استان فراهم نشد اما در این ایام، علاوه بر افتتاح سینمای ریگان، با رایزنی انجام شده و همکاری تهیه‌کنندگان، تلاش می‌شود اکران تعدادی از فیلم‌های جشنواره ازطریق سینماسیار در این شهر و همچنین بعضی مناطق محروم دیگر نیز انجام شود».

گفتنی است فیلم خائن کشی جدیدترین اثر مسعود کیمیایی است که برای اکران در چهلمین جشنواره فجر تولید شده است. تمرکز این فیلم بر زندگی و ماجراهای کلاهبردار معروف مهدی بلیغ است اما گذری هم به ماجرای ملی شدن صنعت نفت دارد.

 فیلم لایه‌های دروغ به کارگردانی رامین سهراب اولین فیلم محصول مشترک ایران و فنلاند است که قرار است در جشنواره فجر به نمایش در بیاید. لایه‌های دروغ فضایی اکشن و جنایی دارد و از بازیگران ایرانی و فنلاندی بهره می‌برد.

منیرقیدی(یکی ازداوران نخستین جشنواره فیلم کرمان درسال۹۹) وکارگران فیلم خوب ویلایی‌ها نیزامسال با فیلم دسته دختران در جشنواره حضور دارد. / الف




آغاز اکران فیلم‌های جشنوارۀ فجر در کرمان از امروز

منبع: خبر کرمان
?
آغاز اکران فیلم‌های جشنوارۀ فجر در کرمان از امروز

: اخبار استان کرمانفرهنگ