آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۱ در ارزوئیه

مرتضی امیری از آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۱ در شهرستان ارزوئیه خبر داد. مرتضی امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در گفتگو با فت فتو از آغاز اجرای طرح بسيج سلامت نوروزي ١٤٠١ در ارزوئیه خبر داد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه افزود: این طرح با حضور كارشناسان بهداشت […]

مرتضی امیری از آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۱ در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

مرتضی امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در گفتگو با فت فتو از آغاز اجرای طرح بسيج سلامت نوروزي ١٤٠١ در ارزوئیه خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه افزود: این طرح با حضور كارشناسان بهداشت محيط و حرفه اي شبكه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئيه و همچنين ادارات فرمانداري ، نيروی انتظامي ، اصناف ، شهرداري ، جهاد كشاورزي و دامپزشكي از امروز ١٥ اسفند ماه ١٤٠٠ آغاز شد.

امیری گفت: اين طرح شامل نظارت و تشديد بازرسي هاي محيطي از تمامي مراكز تهيه و توزيع و عرضه مواد غذايي اماكن عمومي بين راهي و اقامتي رستوران ها و غیره مي شود.

وی افزود: در اين طرح از اماكن حساس و پرخطر مانند پمپ بنزين ها پاساژها و غیره نیز بازرسي مي شود و در تمامي بازرسي ها نظارت بر اجراي شيوه نامه هاي بهداشتي مقابله با كرونا با دقت مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۱ در ارزوئیه

منبع:آرمـان
? آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۱ در ارزوئیه