آسفالت محور زهمکان_صوغان در جنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: اخیراً آسفالت محور زهمکان-صوغان به طول ۳/۵ کیلومتر و با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال انجام شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری جنوب کرمان مجتبی محمودی ۱۰ تیرماه درباره آسفالت بخشی از محور زهمکان_صوغان […]



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: اخیراً آسفالت محور زهمکان-صوغان به طول ۳/۵ کیلومتر و با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری جنوب کرمان مجتبی محمودی ۱۰ تیرماه درباره آسفالت بخشی از محور زهمکان_صوغان در جنوب کرمان اظهار کرد: احداث محور فاریاب_زهمکان_ارزوئیه از سال ۸۳ آغاز شده که‌ طی ۱۸ سال ۱۸ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است .

وی افزود: در راستای نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، این محور نیز در اولویت اقدامات اداره‌کل راهداری جنوب استان کرمان قرار گرفت که تنها طی دو سال اخیر ۱۲/۵ کیلومتر از این مسیر احداث و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

محمودی اظهار کرد: بقیه مسیر هم طی سه قرارداد به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان با سرعت در حال انجام است که امیدواریم با تامین اعتبار به موقع، بتوانیم حداکثر طی سه سال آینده شاهد بهره‌برداری کامل و برقراری ارتباط بین شهرستان‌های فاریاب و ارزوئیه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از اهمیت احداث این محور گفت و افزود: با احداث این محور حدود یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی بهره‌مند می‌شوند و همچنین با فعال شدن ده‌ها معدن و کوتاه شدن مسیر جنوب کرمان به استان فارس و تبادل حمل‌ و نقل روان جهت پوشش محصولات کشاورزی منطقه در این مسیر، تحول اقتصادی مهمی‌ در زمینه اشتغال و صرفه‌جویی در مصرف سوخت رقم خواهد خورد.

انتهای خبر/ پسند


آسفالت محور زهمکان_صوغان در جنوب کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آسفالت محور زهمکان_صوغان در جنوب کرمان