آسفالت جاده گلباف از حرف تا عمل

ساکنان بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان خواستار تکمیل مسیر ۳۵ کیلومتری و پر حادثه گلباف تا دوراهی نی بید شدند. به گزارش راه ارمان  مسیر ۳۵ کیلومتری و پر حادثه گلباف تا دوراهی نی بید که دوسال قبل قرار بود بهسازی کامل آن انجام شود، تاکنون تنها ۱۰ کیلومتر آن عملیاتی شده است. اکبر […]

ساکنان بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان خواستار تکمیل مسیر ۳۵ کیلومتری و پر حادثه گلباف تا دوراهی نی بید شدند.

به گزارش راه ارمان  مسیر ۳۵ کیلومتری و پر حادثه گلباف تا دوراهی نی بید که دوسال قبل قرار بود بهسازی کامل آن انجام شود، تاکنون تنها ۱۰ کیلومتر آن عملیاتی شده است.

اکبر احمدی شهروند گلبافی به مشکلات این محور اشاره کرد و گفت: متاسفانه جاده خط کشی مناسبی ندارد؛ به طوری که در شب، گوشه هایی از آن دید درستی ندارند و همین امر سبب وقوع تصادفات زیادی در این محور می شود.

علی حسن زاده یکی دیگر از شهروندان عنوان کرد: جاده گلباف علاوه بر اینکه آسفالت مناسبی ندارد، پل های آن نیز حفاظ درستی ندارند و در مجموع فقط ۵ کیلومتر از این جاده آسفالت شده است. 

وی تصریح کرد: پیش از این وعده داده بودند، تا اول شهر را آسفالت کنند؛ ولی کار را متوقف کردند و پروژه تعطیل شد.

این مشکل را از اداره راه گلباف پیگیری کردیم.

سخنور مسئول اداره راه گلباف در گفتگو با فت فتو گفت: ما  به منظور نصب نیوجرسی برای محور ها درخواستی به اداره کل فرستادیم  و هم اکنون پیگیر هستیم.

وی افزود: در سال ۹۹؛ ۱۰ کیلو متر روکش آسفالت انجام شده و برای مابقی آن نیز پیگیر هستیم مناقصه برگزار شود و اعتبار آن واگذار شود که روکش جاده تا خود گلباف ادامه یابد، متاسفانه هنوز اعتباری برای این امر تامین نشده است.
 
انتهای پیام/ تاج الدینی




آسفالت جاده گلباف از حرف تا عمل

منبع:آرمـان
? آسفالت جاده گلباف از حرف تا عمل