آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در کرمان | اخبار استان کرمان

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از کل تعداد مددجویانی که در این هفته آزاد شدند ۱۴ نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه بودند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» سید حجت‌الله موسوی قوام با بیان اینکه ستاد دیه کرمان همه ساله در این ایام زمینه‌ساز آزادی تعدادی از محکومان جرائم غیرعمد بوده […]




مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از کل تعداد مددجویانی که در این هفته آزاد شدند ۱۴ نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه بودند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» سید حجت‌الله موسوی قوام با بیان اینکه ستاد دیه کرمان همه ساله در این ایام زمینه‌ساز آزادی تعدادی از محکومان جرائم غیرعمد بوده گفت: امسال هم ۱۸ مددجوی غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان افزود: کل مبلغ بدهی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد ۲۸ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان بوده که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان در جلسات صلح و سازش مبلغ ۱۵ میلیارد ۷۶۳ میلیون تومان از شاکیان تخفیف و گذشت رضایت‌مندانه اخذ شده است.

وی بیان کرد: همچنین در بحث توان پرداخت مددجویان و اعسار مبلغ ۹ میلیارد ۷۸۳ میلیون تومان تأمین در نهایت با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران استان، ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل این مددجویان از زندان آزاد شدند.

 موسوی قوام بیان داشت: از کل تعداد مددجویانی که در این هفته آزاد شدند ۱۴ نفر محکوم به پرداخت مهریه و نفقه هستند و چهار نفر محکوم مالی که مربوط به زندان‌های کرمان، بافت، بم، جیرفت و رفسنجان هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/بارانی


آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در کرمان