آزادی حمید نوری هدف منافقین را با شکت مواجه کرد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست اقتدارگرایانه دولت سیزدهم و تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان سبب شد تا هدف منافقین با شکست مواجه شود و شاهد بازگشت آقای نوری به کشور باشیم. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علی‌اصغر نخعی‌راد با اشاره به آزادی حمید نوری و بازگشت وی به […]



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست اقتدارگرایانه دولت سیزدهم و تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان سبب شد تا هدف منافقین با شکست مواجه شود و شاهد بازگشت آقای نوری به کشور باشیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علی‌اصغر نخعی‌راد با اشاره به آزادی حمید نوری و بازگشت وی به کشور، بیان کرد: قطعاُ سیاست‌های دولت شهید رئیسی و زحمات شهید امیر عبداللهیان که سیاست‌های اقتدارگرایانه بود در آزادسازی آقای حمید نوری موثر واقع شد. از سوی دیگر پاسخی که جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق به رژیم صهیونیستی داد منجر شد تا جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی ارتقا یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت سیزدهم قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور ارتقا پیدا کرد، اظهار کرد: با استفاده از این ظرفیت جمهوری اسلامی و اقتداری که کشور به‌دست آورد، کسی که دشمنان تصور می‌کردند برای همیشه می‌توانند او را در زندان نگه دارند و منافقین کوردل به هدف خود برسند، آزاد شد.

نخعی‌راد تاکید کرد: هدف دشمنان با شکست مواجه شد. تصور نمی‌کردند که به این سادگی و به این راحتی آقای نوری آزاد شده و به کشور خود بازگردد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم باید ببینند زمانی که ما براساس مقاومت عمل می کنیم، دستاوردهای کشور بسیار بیشتر است از زمانی که سیاست خارجی ما سیاست مقاومت نباشد. این آزادی دستاورد سیاست اقتدارگرایانه دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی بوده و لازم است تا این موضوع برای مردم تبیین شود و این سیاست اقتدارگرایانه باید ادامه یابد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م


آزادی حمید نوری هدف منافقین را با شکت مواجه کرد

منبع:آرمـان
? آزادی حمید نوری هدف منافقین را با شکت مواجه کرد