آزادی بیان استکبار شعاری برای سرکوب آزادی‌خواهان | اخبار سیاسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: آزادی بیان و اطلاعات به‌طور کلی شعاری برای سرکوب آزادی‌خواهانی که به‌دنبال اعتراض به رویکرد استکباری هستند. علیرضا منظری توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره سانسور رسانه‌های غربی درباره اخبار و واکنش‌ها نسبت‌به دستگیری مدیرعامل تلگرام در فرانسه در خصوص ر‌ویکردهای […]



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: آزادی بیان و اطلاعات به‌طور کلی شعاری برای سرکوب آزادی‌خواهانی که به‌دنبال اعتراض به رویکرد استکباری هستند.

علیرضا منظری توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره سانسور رسانه‌های غربی درباره اخبار و واکنش‌ها نسبت‌به دستگیری مدیرعامل تلگرام در فرانسه در خصوص ر‌ویکردهای دوگانه غرب در آزادی بیان و آزادی اطلاعات گفت: استکبار منافع تعریف‌شده و مشخص دارد که مهم‌ترین ابزار برای استکبار، رسانه‌ها هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ادامه داد: تقریباً می‌توان گفت که بسیاری از رسانه‌ها در اختیار اهداف و منافع استکبار جهانی هستند و این رسانه‌ها متعهد و ملزم به‌رعایت چهارچوبی که در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی مشخص کرده‌اند، هستند و از سوی نهادهای ناظر و امنیتی استکبار جهانی، بر عملکرد آن‌ها نظارت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تحت فشار افکار عمومی و استفاده‌کنندگان این رسانه‌ها برخی اوقات انحرافاتی در زمینه منافع و اهداف استکبار جهانی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در واقع آزادی بیان تا زمانی وجود دارد که در جهت منافع استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیوینستی و سایر قدرت‌های غربی باشد.

منظری توکلی افزود: اگر کوچک‌ترین انحرافی در منافع استکبار جهانی وجود داشته باشد، دیگر آزادی بیان معنا ندارد و تاکنون بارها ثابت شده است که آزادی بیان و آزادی اطلاعات به‌طور کلی شعاری برای سرکوب آزادی‌خواهانی که به‌دنبال اعتراض به رویکرد استکباری هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه هر زمان فریادی بلند شده، فریاد آزادی‌خواهانه به‌نام آزادی بلند و متأسفانه این فریاد سرکوب شده است، عنوان کرد: برخی از پلتفرم‌ها مجبور هستند که مطالب ذی‌نفعان خود را نشر دهند.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که به‌دنبال یک نشت کوچک اطلاعات به مردم و دانشگاه‌های کشورهای غربی و آمریکایی، تمامی مردم و دانشجویان این مناطق برای دفاع از مظلومان فلسطین به‌پا خاستند و تظاهرات برپا کردند و تاکنون این نهضت ادامه دارد.

منظری توکلی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این‌بار موج عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی و آزادی بیانی که ایجاد شده، طومار استکبار را در هم خواهد پیچید و سیطره استکبار بر رسانه‌ها پایان خواهد داد.

انتهای خبر/م


آزادی بیان استکبار شعاری برای سرکوب آزادی‌خواهان

منبع:آرمـان
? آزادی بیان استکبار شعاری برای سرکوب آزادی‌خواهان