آزادسازی صادرات دام و افزایش قیمت شایعه است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل اتحادیه دام سبک دربارۀ مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت دام زنده به بیش از ۱۰۰ هزار تومان و همچنین آزادسازی صادرات دام،گفت:«شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی براساس قانون باید دربارۀ صادرات و همچنین قیمت محصولات کشاورزی تصمیم‌گیری کند و تا زمانی که شورای […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیرعامل اتحادیه دام سبک دربارۀ مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت دام زنده به بیش از ۱۰۰ هزار تومان و همچنین آزادسازی صادرات دام،گفت:«شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی براساس قانون باید دربارۀ صادرات و همچنین قیمت محصولات کشاورزی تصمیم‌گیری کند و تا زمانی که شورای مذکور مصوبه‌ای در این زمینه نداشته باشد،همه چیز در حد شایعه است».

افشین صدر دادرس با بیان اینکه شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی باید تشکیل جلسه دهد و در این زمینه تصمیم‌گیری کند،افزود:«تا امروز جلسه‌ای تشکیل نشده و فعلاً هم قرار نیست که تشکیل شود».

به گزارش فردای کرمان به نقل از مهر سراسری،وی دوم مردادماه با اشاره به سخنان معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی دربارۀ تلاش برای حل مشکلات دامداران کشور،بیان کرد:«ما منتظر هستیم که مسئولان مربوطه به وعده‌های خود عمل و مشکلات صنعت دامداری کشور را حل کنند».

صدر دادرس یادآور شد:«هرگونه تصمیم‌گیری و مصوبه‌ای که در این زمینه وجود داشته باشد،اطلاع‌رسانی خواهد شد و دامداران به شایعات توجه نکنند». /پ




آزادسازی صادرات دام و افزایش قیمت شایعه است

منبع:خبر کرمان
?

آزادسازی صادرات دام و افزایش قیمت شایعه است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی