آریا ساسول موفق به کسب بالاترین جایگاه، مدل جهانی و جایزه هفت ستاره این مسابقات شد | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول، این شرکت با ارایه طرح «مدل پویا و یکپارچه مدیریت ریسکهای ایمنی فرایند»، پس از رقابت با ۱۱۰ پروژه پیشرو جهانی در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تجارب برتر از کنگره جهانی تعالی سازمانی، بالاترین جایگاه و جایزه هفته ستاره این مسابقات را […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول، این شرکت با ارایه طرح «مدل پویا و یکپارچه مدیریت ریسکهای ایمنی فرایند»، پس از رقابت با ۱۱۰ پروژه پیشرو جهانی در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تجارب برتر از کنگره جهانی تعالی سازمانی، بالاترین جایگاه و جایزه هفته ستاره این مسابقات را از آن خود کرد.

دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تجارب موفق، در سه مرحله از اردبیهشت‌ماه سال جاری آغاز و در نهایت در تاریخ ۱۰ مردادماه در مرحله نهایی به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات، از مجموع ۱۱۰ طرح ارسالی از کشورهای مختلف به دبیرخانه مسابقات، ۶۰ طرح ازکشورهایی چون ایران، سوئیس، کانادا، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، نیوزلند، سنگاپور، هند و پاکستان به‌عنوان طرح‌های برتر انتخاب شدند و درچند مرحله به رقابت پرداختند.

طرح‌های برتر پس از ارایه در پنل‌هایی چندگانه، از سوی داوران مطرح بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و در ابتدا ۲۸ و سپس ۱۴ طرح برتر وارد مرحله نهایی شدند.

در نهایت در مرحله نهایی، طرح «مدل پویا و یکپارچه مدیریت ریسک‌های ایمنی فرایند» موفق به کسب بالاترین جایگاه، مدل جهانی و جایزه هفت ستاره این مسابقات شد.

طرح توسعه ایمنی (SIP) شرکت پلیمر آریاساسول با اجماع رأی هیئت داوران به‌عنوان دومین طرح موفق SIP در سطح جهانی انتخاب و معرفی شد.

لازم به ذکر است این مسابقات هر ساله در کلاس جهانی به همت شبکه جهانی بهینه کاوی (GBN) کشور آلمان و مرکز مطالعه برترین‌های سازمانی در نیوزلند (COER)، در قالبی بین‌المللی برگزار می‌شود.

رقابت بین­‌المللی (IBPC) International Best Practice Competition سازمان­ها را تشویق می­‌کند تا بهترین روش­ها، فرآیندها، سیستم­ها و ابتکارات عملیاتی و مدیریتی خود را به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران بیاموزند.

با وجود اینکه IBPC یک رقابت است، هدف اصلی آن تسهیل یادگیری سازمانی و کمک به سازمان­ها برای بهبود عملکردشان محسوب می‌شود.

این رویداد بین‌­المللی از سوی کشور نیوزلند پایه­‌گذاری شده و از سال ۲۰۱۲ تاکنون در ۱۰ دوره میزبان بسیاری از شرکت­های پیشروی جهانی بوده است؛ در این جایزه، داوران بین­‌المللی طرح‌های معرفی شده از سوی شرکت‌ها را از جنبه‌های مختلف بررسی و در هفت سطح طبقه‌بندی می‌کنند.

 


آریا ساسول موفق به کسب بالاترین جایگاه، مدل جهانی و جایزه هفت ستاره این مسابقات شد

منبع: اصلاحات نیوز
? آریا ساسول موفق به کسب بالاترین جایگاه، مدل جهانی و جایزه هفت ستاره این مسابقات شد