آرمان و واقعیت دو ریل قطار سیاست هستند که باید در کنار هم باشند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در امور سیاسی یک‌ واقعیت داریم و یک آرمان؛ این دو مانند دو ریل هستند که باید در کنار هم باشند تا قطار بتواند حرکت کند و اگر فقط به یکی از این دو توجه شود این قطار از حرکت می‌ایستد. حجت‌الاسلام والمسلمین […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در امور سیاسی یک‌ واقعیت داریم و یک آرمان؛ این دو مانند دو ریل هستند که باید در کنار هم باشند تا قطار بتواند حرکت کند و اگر فقط به یکی از این دو توجه شود این قطار از حرکت می‌ایستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز پنجم شهریورماه در آئین افتتاحیه طرح کشوری «حامیم» در کرمان بیان کرد: اگر یک وقتی می‌خواهیم در ایده و عقیده کسی تغییر و تحول به‌وجود آوریم باید جامعه را تغییر دهیم. این‌گونه جهان‌بینی فرد و سپس ایده و عقیده وی تغییر می‌کند.

وی خطاب به دانشجویان افزود: هر چه می‌خوانید دقیق بخوانید، طوری بخوانید که انگار می‌خواهید به جای استادتان تدریس کنید؛ نکته دوم اینکه از جامعه دانشگاهی استفاده کنید.

امام جمعه کرمان ادامه داد: در امور سیاسی یک‌ واقعیت داریم و یک آرمان؛ این دو مانند دو ریل هستند که باید در کنار هم باشند تا قطار بتواند حرکت کند و اگر فقط به یکی از این دو توجه شود این قطار از حرکت می‌ایستد.

وی اضافه کرد: جوانان بیشتر به آرمان‌ها نگاه می‌کنند و افراد سنین بالاتر بیشتر به واقعیات می‌نگرند در حالی که برای حرکت قطار نگاه به هر دوی این‌ مورد نیاز است.

انتهای پیام




آرمان و واقعیت دو ریل قطار سیاست هستند که باید در کنار هم باشند

منبع: ایـسنا
? آرمان و واقعیت دو ریل قطار سیاست هستند که باید در کنار هم باشند