آدم ربایی مسلحانه یک مادر و فرزند در کهنوج نافرجام ماند | خبر کرمان

کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: عاملان آدم ربایی نافرجام یک خانم جوان و فرزندش در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ حیدر احمد یوسفی، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: اواسط خرداد ماه سال جاری وقوع آدم ربایی مسلحانه یک خانم جوان و کودک ۲ ساله‌اش به پلیس اعلام و با […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155



کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: عاملان آدم ربایی نافرجام یک خانم جوان و فرزندش در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ حیدر احمد یوسفی، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: اواسط خرداد ماه سال جاری وقوع آدم ربایی مسلحانه یک خانم جوان و کودک ۲ ساله‌اش به پلیس اعلام و با سرعت عمل تیم‌های انتظامی مستقر در سطح شهر، آدم ربایان که هیچ راه فراری نداشتند با بر جای گذاشتن خودرو و افراد ربوده شده با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت افزود: با پی جویی های بی وقفه مأموران، هویت آدم ربایان مشخص و با شناسایی محل اختفا آنان، دو نفر از عوامل این آدم ربایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج به کشف یک قبضه سلاح کمری، مهمات و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: علت اولیه این عمل مجرمانه که بحمدالله با سرعت عمل مأموران انتظامی ناکام ماند سرقت طلاجات عنوان شده که نهایتاً متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر ۶۲۲۰۰۱۷


آدم ربایی مسلحانه یک مادر و فرزند در کهنوج نافرجام ماند

منبع: مــهر
? آدم ربایی مسلحانه یک مادر و فرزند در کهنوج نافرجام ماند