آخرین وضعیت پروژه‌های استان از زبان استاندار کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان امروز ۲۵ دی ماه در نشست شورای روابط عمومی های استان کرمان به تشریح پروژه های در حال انجام در استان پرداخت. محمدمهدی فداکار در این زمینه گفت: برخی اوقات به میزان خیلی زیادی روی کاستی ها حساس می شویم که دیگر داشته ها و ظرفیت ها مغفول می ماند لذا […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان امروز ۲۵ دی ماه در نشست شورای روابط عمومی های استان کرمان به تشریح پروژه های در حال انجام در استان پرداخت.

محمدمهدی فداکار در این زمینه گفت: برخی اوقات به میزان خیلی زیادی روی کاستی ها حساس می شویم که دیگر داشته ها و ظرفیت ها مغفول می ماند لذا باید تعادل را در این زمینه رعایت کرد.

او با اشاره به ضعف استان در حوزه راه ها و پل ها عنوان کرد: راهداری اقدامات زیادی پس از سیلاب های تابستانی در خصوص بهسازی و بازسازی راه ها و پل ها انجام داد تا در سیلاب های بعدی دچار آسیب بیشتر نشویم.

استاندار کرمان بیان کرد: رتبه شرکت گاز استان کرمان در کشور اول است ولی متاسفانه دستاوردها و خدمات بیان نمی شود و فقط به ضعف ها می پردازیم.

او، درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه آبرسانی نیز گفت: پروژه آبرسانی جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت در حال پیشرفت است و همچنین شبکه و تصفیه خانه برای آبرسانی به چهار شهرستان شرقی از سد نساء تقریبا انجام شده و احتمالا تا پایان سال آب پایدار شهرستان های شرقی انجام می شود.

فداکار اضافه کرد: کار آبرسانی به کرمان و رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس آغاز شده و احتمالا هفته آینده با حضور وزیر نیرو در استان رسما این مهم اعلام می شود.

«امسال به حدود ۷۰۰ روستا در ۱۱ شهرستان استان توسط قرارگاه امام حسن علیه السلام آبرسانی شد.» این مطلب بخش دیگری از سخنان فداکار در جمع روابط عمومی های استان کرمان بود.

او، از اقدامات صورت گرفته در حوزه معدن سخن به میان آورد و اظهار کرد: پروژه های زیادی در همه شرکت های صنعتی معدنی استان در حال انجام است و برخی از آنها نیز افتتاح شده است.

استاندار کرمان در ادامه از اقدامات شرکت‌ های معدنی و صنعتی بزرگ استان در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب برنامه مسئولیت‌ های اجتماعی قدردانی و تصریح کرد: باید به صنایع پایین دستی و جنبی نیز توجه ویژه شود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه پرورش مرغ اجداد در کرمان، در ادامه بیان کرد: مناقصه برای احداث ساختمان پروژه تولید لاستیک فوق سنگین برگزار شد. همچنین سرمایه گذار خارجی با مشارکت بخش داخلی برای ایجاد بندر خشک ورود پیدا کرده است و احتمالا قبل از سال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

فداکار با تبیین اقدامات استان کرمان در حوزه انرژی گفت: سرمایه گذار نیروگاه خورشیدی در ماهان با سه شیفت کار در تلاش است که ۱۲ ماهه کار را تحویل دهد و برای اولین بار شهرک های انرژی خورشیدی را آماده کردیم و پنج سایت انرژی خورشیدی استان آماده است. همچنین بخش خصوصی اقداماتی در حوزه انرژی خورشیدی در دست اقدام دارد.

او، گریزی به اقدامات در حوزه مسکن استان زد و گفت: بیش از ۱۶۰۰ هکتار اراضی برای ساخت مسکن اختصاص داده شده است.

استاندار کرمان از راه اندازی پارک علم و فناوری استان در دانشگاه هایتک خبر داد و بیان کرد: به زودی حکم رئیس پارک علم و فناوری استان زده خواهد شد.

انتهای پیام




آخرین وضعیت پروژه‌های استان از زبان استاندار کرمان

منبع: ایـسنا
? آخرین وضعیت پروژه‌های استان از زبان استاندار کرمان