آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی

فت فتو/کرمان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی که طرح دارد، باید کارشناسی شود تا درمورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد.  میثم لطیفی صبح امروز هفتم […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی که طرح دارد، باید کارشناسی شود تا درمورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد. 

میثم لطیفی صبح امروز هفتم شهریورماه در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. 

وی در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی که طرح دارد، باید کارشناسی شود تا درمورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه برداشت ما این است که ظرفیت‌های قانونی فعلی پاسخگوی حل بسیاری از مشکلات است، افزود: اگر ظرفیت‌های مغفول به خوبی استفاده شوند، بخش عمده‌ای از مشکلات حل می‌شود. 

معاون رئیس جمهور بیان کرد: از نکات ابهام موضوع بسته به نوع تعریف از نیروی شرکتی و تعامل آنها با دستگاه‌های اجرایی و تعداد نیروهاست که دایره شمول و تعدادشان متفاوت خواهد بود و برآورد می شود بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون نفر تعداد این نیروهاست که آمار دقیقی وجود ندارد و همین مسئله باعث تامل ما می‌شود. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: برای ما مهم است که فارغ از نوع رابطه استخدامی، عدالت در پرداخت این نیروها انجام شود و شرکت‌هایی که قرارداد دارند قانون کار را در پرداخت‌ها رعایت کنند. 

لطیفی با بیان اینکه مسئله بهره‌وری و ارزیابی عملکرد برای ما مهم است که هر تصمیمی در مجلس و دولت می‌گیریم لحاظ شود، افزود: در دولت معطل مصوبه نیستیم و سعی‌مان بر این است عدالت پرداخت و امنیت شغلی نیروها مدنظر باشد و وزارت کار موظف بر نظارت شرکت‌های تامین کننده نیروی انسانی است. 

انتهای پیام




آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی

منبع: ایـسنا
? آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی