آخرین هماهنگی‌های برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ششم مردادماه در جلسه هماهنگی بیست‌ویکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با بیان اینکه این دوره بیست دوره تجربه دارد، گفت: مردم باید از برگزاری این برنامه مطلع شوند. همچنین فضای شهری بسیار مهم است که باید مهیا شود. فداکار با تأکید بر کار رسانه‌ای مناسب […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ششم مردادماه در جلسه هماهنگی بیست‌ویکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با بیان اینکه این دوره بیست دوره تجربه دارد، گفت: مردم باید از برگزاری این برنامه مطلع شوند. همچنین فضای شهری بسیار مهم است که باید مهیا شود.

فداکار با تأکید بر کار رسانه‌ای مناسب در ارتباط با اجلاسیه، تصریح کرد: سه نقطه از مکان اجرای برنامه‌ها (گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و بیت‌الزهرا) مربوط به شهید سلیمانی است که باید به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخته شود زیرا ویژگی ممتاز استان است و به‌همین دلیل افتتاحیه از گلزار شهدا انجام می‌شود.

استاندار کرمان اظهار کرد: همه دلی پای کار برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی هستند و شرکت‌های مس، تخت گند، گهر زمین، گل‌گهر، ماهان، فولاد و… کمک‌های عمده را برای پشتیبانی از برنامه داشتند که قابل قدردانی است.

در این جلسه پیرامون چگونگی رفت‌ و آمد پیرغلامان حسینی به کرمان، فضاسازی و تبلیغات شهری، تأمین امنیت مراسم، حمل و نقل مهمانان در سطح شهر، پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها، برگزاری رویدادهای فرهنگی و… تبادل نظر شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و روز شمار اجلاسیه، روز سه‌شنبه نهم مردادماه افتتاحیه اجلاسیه ساعت ۱۸ در گلزار شهدای کرمان، روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه همایش شعر آیینی ساعت ۹ در تالار فرهنگ و هنر کرمان، مراسم روضه‌های خانگی از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در ۳۲ محل مختلف کرمان و همایش بانوان حسینی، حضور پیرغلامان حسینی در بیت‌الزهرا(س)، روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه، بازدید مهمان‌ها از اماکن تاریخی کرمان، برگزاری اختتامیه اجلاسیه بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از نهم تا ۱۱ مردادماه «کرمان، حسین‌آباد ایران» و با حضور حدود ۵۰۰ مهمان و خادمان حسینی از سراسر کشور و شخصیت‌های برجسته پیرغلامان حسینی بین‌المللی از حدود ۱۲ کشور به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


آخرین هماهنگی‌های برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آخرین هماهنگی‌های برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان