آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت ارزوئیه / تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد

فرماندار ارزوئیه با اشاره به آخرین جزئیات ریزش معدن کرومیت ارزوئیه گفت: ستاد بحران شهرستان تشکیل شده و تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد. – اخبار استانها – رضا اسماعیل‌کاخ فرماندار ارزوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه ظهر امروز معدن کرومیت در روستای چیل‌آباد شهرستان ارزوئیه ریزش […]

فرماندار ارزوئیه با اشاره به آخرین جزئیات ریزش معدن کرومیت ارزوئیه گفت: ستاد بحران شهرستان تشکیل شده و تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد.

– اخبار استانها –

رضا اسماعیل‌کاخ فرماندار ارزوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه ظهر امروز معدن کرومیت در روستای چیل‌آباد شهرستان ارزوئیه ریزش کرده است، اظهار داشت: بر اثر این حادثه سه کارگر این معدن گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی یک نفر از این کارگران نجات پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر دو نفر از این کارگران در داخل معدن محبوس هستند.

فرماندار ارزوئیه با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام نیروهای امدادی در محل معدن حضور دارند، افزود: تلاش برای نجات جان دو کارگر محبوس شده در معدن همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان تشکیل شده است، ادامه داد: دلیل ریزش معدن هنوز مشخص نشده اما احتمال می‌رود که عدم رعایت نکات ایمنی باعث ریزش تونل شده است.

سید محمد صابری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز اظهار داشت: در پی ریزش معدن کرومیت، منطقه چیل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمانکار معدن در مشگین‌شهر به قتل رسید/ اعلام نتیجه قطعی بعد از بررسی پزشکی قانونی
بزرگ‌ترین معدن تیتانیوم خاورمیانه تا پایان سال در کهنوج به بهره‌برداری می‌رسد
تکمیل ۱۲ طرح نیمه تمام معدنی و صنایع معدنی تا اسفند

 

وی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شده است، گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر محبوس شدند که هم اکنون تیم‌های امدادی مستقر در منطقه در حال آوربرداری برای رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار معدن هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت ارزوئیه / تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد

منبع: تسنــیم
? آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت ارزوئیه / تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد