آخرین تصمیمات فرمانداری بم در پی آلودگی هوا

فت فتو/کرمان فرمانداری شهرستان بم در اطلاعیه‌ای آخرین تصمیمات گرفته‌شده در پی آلودگی هوا در این شهرستان را اعلام کرد. به گزارش فت فتو در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به اعلام ادارات حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا در شهرستان بم  و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم […]

فت فتو/کرمان فرمانداری شهرستان بم در اطلاعیه‌ای آخرین تصمیمات گرفته‌شده در پی آلودگی هوا در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش فت فتو در این اطلاعیه آمده است:

باتوجه به اعلام ادارات حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا در شهرستان بم  و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمامی گروه های سنی، براساس تصمیم کارگروه شهرستانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی) امروز یکشنبه مورخ  ۱۴۰۱/۳/۱  با دو ساعت تاخیر آغاز بکار نمایند.

 با توجه به فصل امتحانات دانش آموزان فقط جهت برگزاری امتحان به مدرسه مراجعه و پس از امتحان بلافاصله به منزل بازگردند و مدیران مدارس نیز از قرارگیری دانش آموزان در محوطه و هوای باز جلوگیری نمایند.

در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک ها، مراکز آموزش عالی و صدا و سیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند، نظیر مراجع قضایی و دستگاه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه می باشد.

انتهای پیام




آخرین تصمیمات فرمانداری بم در پی آلودگی هوا

منبع: ایـسنا
? آخرین تصمیمات فرمانداری بم در پی آلودگی هوا