آب‌ و هوای استان کرمان در روزهای آینده

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان شرایط آب و هوای استان در روزهای آینده اعلام کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز پنج‌شنبه تا روز یکشنبه در نیمه غربی، مناطق مرکزی و برخی از مناطق شمالی ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان شرایط آب و هوای استان در روزهای آینده اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز پنج‌شنبه تا روز یکشنبه در نیمه غربی، مناطق مرکزی و برخی از مناطق شمالی ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه و بارش احتمالی تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است طی این مدت با وزش باد نسبتاً شدید و انتقال ریزگرد از استان همجوار افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا  به ویژه مناطق شمالی، جنوبی و جنوب شرقی استان محتمل است.

از روز دوشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام در اغلب مناطق را خواهیم داشت. به لحاظ دمایی نیز طی روزهای آتی کاهش دو الی سه درجه‌ای در اغلب مناطق مورد انتظار است.

 براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۱ درجه خنک‌ترین و رودبار جنوب با دمای ۴۶ درجه گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۸ درجه و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۵ درجه خواهد بود.

انتهای خبر/م

 


آب‌ و هوای استان کرمان در روزهای آینده

منبع:آرمـان
? آب‌ و هوای استان کرمان در روزهای آینده