آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود به شمال استان منتقل نمی‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به مطالب مطرح شده دربارۀ انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود به شمال استان کرمان،گفت:«اصلا بنایی نیست آب از این طریق به شمال استان منتقل شود و البته باید به این نکته هم توجه داشت که این بحث‌ها در سال انتخابات مطرح می‌شود». محمدمهدی فداکار با بیان اینکه […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به مطالب مطرح شده دربارۀ انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود به شمال استان کرمان،گفت:«اصلا بنایی نیست آب از این طریق به شمال استان منتقل شود و البته باید به این نکته هم توجه داشت که این بحث‌ها در سال انتخابات مطرح می‌شود».

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه انتقال آب به رفسنجان و کرمان از خط انتقال صنعت در حال اجرا است،افزود:«رئیس‌جمهور نیز اخیرا از این پروژه بازدید داشتند».

وی ادامه داد:«همۀ بحثها برای این است که آب کم است و استفادۀ بهینه نداریم. بارندگی‌ها به‌شدت کم شده و اصل موضوع،کمبود آب است و باید مصرف مدیریت شود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،استاندار کرمان ۲۴ تیرماه در شواری گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد:«چند هزار حلقه چاه آب غیرمجاز داریم که عمدۀ آن‌ها در جنوب استان کرمان است و اگر برداشت اصلاح و بهینه شود و سطح زیرکشت حفظ شود،بسیاری از موارد رفع می‌شود». /پ

 




آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود به شمال استان منتقل نمی‌شود

منبع:خبر کرمان
?

آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود به شمال استان منتقل نمی‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی