آبشار دلفارد جیرفت از زباله پاک‌سازی شد

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست جیرفت گفت: آبشار دلفارد جیرفت به مناسبت گرامی‌داشت هفته محیط‌زیست از زباله پاک‌سازی شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «آرمان کرمان»؛ و به نقل از روابط عمومی محیط زیست؛ هم‌زمان با هفته محیط‌زیست با شعار سهم من در تداوم حیات و همچنین درراستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط‌زیست با همکاری […]



رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست جیرفت گفت: آبشار دلفارد جیرفت به مناسبت گرامی‌داشت هفته محیط‌زیست از زباله پاک‌سازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «آرمان کرمان»؛ و به نقل از روابط عمومی محیط زیست؛ هم‌زمان با هفته محیط‌زیست با شعار سهم من در تداوم حیات و همچنین درراستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط‌زیست با همکاری پرسنل محیط‌زیست، دهیاری روستای کرا، دوست‌داران محیط‌زیست، جوامع محلی و گردشگران حاضر در منطقه در یک حرکتی نمادین اقدام به پاک‌سازی آبشار دلفارد کردند.

 
محمد کمالی در برنامه پاک‌سازی آبشار دلفارد بیان کرد: دره زیبای دلفارد که یكی از پربازدیدترین مناطق گردشگری شهرستان جیرفت است، از‌این‌رو بازدیدکنندگان نیز باید در پاکیزگی آن احساس مسئولیت کنند.
 
وی اظهار کرد: زباله برای محیط‌زیست تهدیدی جدی است و اداره حفاظت محیط‌زیست با مشارکت ارگان‌ها و نهادهای مختلف، برای ترویج فرهنگ پاسداشت طبیعت تلاش می‌کند و فرهنگ‌سازی سمن‌ها نیز ضروری است.
 
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست جیرفت در پایان از تعامل به‌عمل‌آمده ما‌بین دهیاری کرا و محیط‌زیست به‌طور معمول و مستمر نسبت به پاک‌سازی عرصه‌های طبیعی محدوده آبشار دلفارد توابع منطقه حفاظت شده بحرآسمان تقدیر کرد و افزود: جا دارد در این راستا از اقدامات زیست محیطی صورت گرفته توسط دهیار نیز تشکر کنیم.
 
انتهای خبر/ فلاح


آبشار دلفارد جیرفت از زباله پاک‌سازی شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? آبشار دلفارد جیرفت از زباله پاک‌سازی شد