آبرسانی به روستاهای استان معطل تامین اعتبار است | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت:«توافق‌نامه‌ای بین وزارت نیرو و قرارگاه حسن مجتبی (ع) برای تامین آب ۶۵۰ روستای استان کرمان منعقد شد که بخش زیادی از آن اجرا شد و اکنون با مشکل مالی روبه‌رو شده است». سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی افزود:«با تدبیری که اندیشیده شد تامین اعتبار آن از […]

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت:«توافق‌نامه‌ای بین وزارت نیرو و قرارگاه حسن مجتبی (ع) برای تامین آب ۶۵۰ روستای استان کرمان منعقد شد که بخش زیادی از آن اجرا شد و اکنون با مشکل مالی روبه‌رو شده است».

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی افزود:«با تدبیری که اندیشیده شد تامین اعتبار آن از محل اسناد خزانه دستگاه‌های که هزینه نکرده‌اند،تامین می‌شود بنابراین،اسناد خزانه در اختیار شرکت آب فاضلاب قرار داده می‌شود و این طرح تکمیل خواهد شد».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۳۱ مردادماه در ادامۀ اظهاراتش بیان کرد:«حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های آبخیزداری و آب‌رسانی و … استان از محل اختیارات شورای معادن و بدون استفاده از منابع استان اجرا خواهد شد».

وی همچنین گفت:«برای اجرای پروژۀ انتقال آب خلیج‌فارس به کرمان جنگیدیم تا توانستیم تخصیص آن را بگیریم و ان‌شالله این آب به کرمان هم خواهد رسید». / الف

 




آبرسانی به روستاهای استان معطل تامین اعتبار است

منبع:خبر کرمان
? آبرسانی به روستاهای استان معطل تامین اعتبار است :اخبار استان کرمان – اقتصادی