۹ مصدوم در برخورد سواری پراید و وانت پیکان در راین

رئیس اورژانس کرمان گفت: در برخورد سواری پراید و وانت پیکان در راین ۹ نفر مصدوم شدند که شامل ۷ کودک ۵ الی ۱۶ ساله، یک زن و یک مرد ۳۰ و ۷۴ ساله است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید محمد صابری از برخورد سواری پراید و وانت پیکان […]

رئیس اورژانس کرمان گفت: در برخورد سواری پراید و وانت پیکان در راین ۹ نفر مصدوم شدند که شامل ۷ کودک ۵ الی ۱۶ ساله، یک زن و یک مرد ۳۰ و ۷۴ ساله است.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید محمد صابری از برخورد سواری پراید و وانت پیکان در خیابان مدرس شهر راین خبر داد و اظهار داشت: این تصادف ساعت ۶:۲۲ صبح امروز دوشنبه، ۳۰ مهرماه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه رانندگی، گفت: صبح امروز برخورد سواری پراید و وانت پیکان در خیابان مدرس شهر راین گزارش شد که سریعاً یک تیم فوریت‌های پزشکی با همراهی تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بیان کرد: این حادثه ۹ مصدوم برجا گذاشت که شامل ۷ کودک ۵ تا ۱۶ ساله، یک زن و یک مرد ۳۰ و ۷۴ ساله است.

بیشترین تصادفات منجر به فوت مقابل ترمینال مسافربری کرمان 
وی با بیان اینکه ۸ نفر از مصدومان این حادثه در سواری پراید بوده‌اند، ادامه داد: بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم فوریت‌های پزشکی، مصدومان این حادثه با حال عمومی مساعد به مرکز درمانی راین منتقل شدند.

انتهای پیام/۵۱۱/




۹ مصدوم در برخورد سواری پراید و وانت پیکان در راین

منبع: تسنــیم
? ۹ مصدوم در برخورد سواری پراید و وانت پیکان در راین