احیای تولید در شهرک‌های صنعتی استان

۸۰ کارخانه راکد در کرمان به چرخه تولید بازگشتند؛ تأمین سرمایه در گردش اولویت اصلی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان از بازگشت ۸۰ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید طی دو سال گذشته خبر داد و تأکید کرد که توسعه واحدهای کوچک و متوسط نیازمند حل چالش سرمایه در گردش است.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، حسین میجانی در حاشیه حضور در نمایشگاه هفته دولت با عنوان «دولت کنار مردم»، از یک دستاورد مهم در حوزه صنعت و اشتغال استان پرده برداشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با بیان اینکه ۸۰ واحد غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی دو سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند، عنوان کرد: «علاوه بر این، تعداد قابل توجهی از واحدها که زیر ظرفیت اسمی و با بازدهی پایین‌تری فعالیت می‌کردند، در حال رسیدن به ظرفیت کامل تولید خود هستند.»

وی با تأکید بر اینکه نیاز داریم واحدهای کوچک و متوسط استان را بیش از پیش توسعه دهیم، افزود: «این واحدها به شدت به سرمایه در گردش نیاز دارند که با تلاش‌های صورت گرفته، قسمتی از این مشکل حل شده و بخش دیگری باید از طریق ظرفیت‌های قانونی مانند تبصره ۱۸ تأمین شود.»

گفتنی است نمایشگاه هفته دولت با عنوان «دولت کنار مردم» از چهارم تا هشتم شهریورماه هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در میدان تاریخی ارگ کرمان پذیرای عموم مردم است.

اهمیت خبر در یک نگاه:

بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید، یک خبر امیدوارکننده برای اقتصاد کرمان است. این اقدام برای شهروندان کرمانی به معنای حفظ و ایجاد صدها فرصت شغلی، افزایش پویایی اقتصادی و رونق تولید در استان است. این موفقیت نشان می‌دهد که سیاست‌های حمایتی دولت در رفع موانع تولید، به ویژه تأمین سرمایه در گردش، در حال به ثمر نشستن است و می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان را افزایش دهد.

کلمات کلیدی:
حسین میجانی, شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان, واحدهای صنعتی راکد, بازگشت به تولید, سرمایه در گردش, هفته دولت, اخبار کرمان, اخبار کرمان و شهرستان ها, اخبار استان کرمان

خبرهای خوب از رونق تولید در شهرک‌های صنعتی کرمان + فیلم

منبع: نذیر کرمان
? خبرهای خوب از رونق تولید در شهرک‌های صنعتی کرمان + فیلم