۴۱۲ امدادگر استان کرمان در تاسوعاو عاشورا به ارائه خدمات پرداختند

کرمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴۱۲ امدادگر در تاسوعا و عاشورا در استان کرمان به ارائه خدمات امدادی پرداختند. به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح صبح چهارشنبه با اشاره به پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حیسنی، ۱۰۷ نفر از عزاداران حسینی از خدمات […]



کرمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴۱۲ امدادگر در تاسوعا و عاشورا در استان کرمان به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح صبح چهارشنبه با اشاره به پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حیسنی، ۱۰۷ نفر از عزاداران حسینی از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

فلاح بیان کرد: در این راستا، تست قند و فشار خون ۸۲ نفر اندازه‌گیری، ۲۰ نفر در محل درمان سرپایی و پنج نفر نیز توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در این بین، ۶۷ دستگاه خودروی امدادی، نجات و موتورسیکلت در روزهای تاسوعا و عاشورا به کار گرفته شد.

وی افزود: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین به یاد شهدای واقعه کربلا، در مدت زمان ۱۶ ساعت به قله دماوند صعود کردند.

کد خبر ۶۱۶۹۰۴۷


۴۱۲ امدادگر استان کرمان در تاسوعاو عاشورا به ارائه خدمات پرداختند

منبع: مــهر
? ۴۱۲ امدادگر استان کرمان در تاسوعاو عاشورا به ارائه خدمات پرداختند