۲۷۰۰ فرهنگی استان کرمان در طرح حمایت از ایتام و محسنین شرکت کردند | خبر کرمان

کرمان_مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۲۷۰۰ فرهنگی استان کرمان در طرح حمایت از ایتام و محسنین خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی، صبح سه شنبه دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین دستگاه اجرایی کشور است گفت: بیش […]



کرمان_مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۲۷۰۰ فرهنگی استان کرمان در طرح حمایت از ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی، صبح سه شنبه دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین دستگاه اجرایی کشور است گفت: بیش از ۷۵۰ هزار دانش آموز در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان با فعالیت ۴۵ هزار فرهنگی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۸ مدرسه یک نفره در استان گفت: با توجه به فعالیت ۲۷۰ مدرسه یک تا ۵ نفره در استان کرمان خدمت به دانش آموزان اقصی نقاط استان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی، با اشاره به اجرای طرح اکرام در مدارس استان کر مان (مهر آور) افزود: گسترش فرهنگ انفاق و احسان با عمل به سیره نبوی و ائمه اطهار، انجام تکالیف انسانی و ملی، ترویج سنت‌های حسنه الهی و احیای فرهنگ یتیم نوازی، کمک به ارتقای همبستگی و سرمایه اجتماعی، کاهش آداب و مشکلات مادی و معنوی فرزندان نیازمند با رعایت حفظ و ارتقای عزت، کرامت، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از مهمترین اهداف طرح اکرام در مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر توجه ویژه به وضعیت آموزشی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره نیز تاکید کرد و افزود: تجزیه و تحلیل پیشرفت تحصیلی این دانش آموزان الزامی است زیرا آموزش و یادگیری لازمه ریشه کنی فقر در جامعه است.

وی با اشاره به شرکت ۲۷۰۰ فرهنگی استان کرمان در طرح حمایت از ایتام و محسنین تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که بیش از ۳۰ درصد فرهنگیان در این طرح شرکت کنند.

کد خبر ۶۲۵۰۹۰۷


۲۷۰۰ فرهنگی استان کرمان در طرح حمایت از ایتام و محسنین شرکت کردند

منبع: مــهر
? ۲۷۰۰ فرهنگی استان کرمان در طرح حمایت از ایتام و محسنین شرکت کردند