۱۲ پرونده تثبیت کاربری اراضی بررسی شد

 در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان کرمان، ۱۲ پرونده تثبیت کاربری اراضی واقع در حریم و خارج از حریم شهرهای استان کرمان بررسی شد.  به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از  روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان با حضور سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، […]



 در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان کرمان، ۱۲ پرونده تثبیت کاربری اراضی واقع در حریم و خارج از حریم شهرهای استان کرمان بررسی شد.

 به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از  روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان با حضور سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، عباس نورالدینی معاون شهرسازی و معماری، رؤسای ادارات، کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی و دیگر اعضای جلسه کارگروه امور زیربنایی استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه به بررسی تعداد ۱۲ پرونده تثبیت کاربری اراضی واقع در حریم و خارج از حریم شهرهای استان کرمان پرداخته و از این تعداد با ۱۰ مورد تثبیت کاربری موافقت و با ۲ مورد مخالفت شد.

 همچنین در این جلسه دو ساعته مطالعات مکان‌یابی شهرک مسکونی خارج از حریم شهر رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت، سپس طرح مطالعات توسعه و اشتغال‌زایی روستایی بخش بروات از شهرستان بم به تصویب رسید.

انتهای خبر/ طهماسبی


۱۲ پرونده تثبیت کاربری اراضی بررسی شد

منبع:آرمـان
? ۱۲ پرونده تثبیت کاربری اراضی بررسی شد