۱۲۶ فضای ورزشی در آموزش و پرورش استان کرمان ایجاد شد

کرمان- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، ۱۲۶ فضای ورزشی در آموزش و پرورش استان کرمان ایجاد شده است. به گزارش نذیر کرمان، محسن منوچهری نژاد صبح چهارشنبه در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در شهرستان زرند، بر لزوم […]



کرمان- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، ۱۲۶ فضای ورزشی در آموزش و پرورش استان کرمان ایجاد شده است.

به گزارش نذیر کرمان، محسن منوچهری نژاد صبح چهارشنبه در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در شهرستان زرند، بر لزوم توجه به ساماندهی معلمان تربیت بدنی و مراقب سلامت در کلاس درس با توجه به رسته، تاکید کرد.

منوچهری نژاد گفت: توجه به توانمندسازی مراقبان سلامت در قالب نهضت سلامت محور مدارس، راه اندازی کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای تابستانه، مهارت آموزی معلمان تربیت بدنی و مراقبان سلامت در مدارس در دستور کار است.

وی تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش با رویکرد احداث و تجهیز فضاهای ورزشی در حال انجام است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: این طرح رویکرد مناسبی برای رفع چالش کمبود فضاهای ورزشی محسوب می‌شود.

کد خبر ۶۱۲۲۴۱۶


۱۲۶ فضای ورزشی در آموزش و پرورش استان کرمان ایجاد شد

منبع: مــهر
? ۱۲۶ فضای ورزشی در آموزش و پرورش استان کرمان ایجاد شد