۱۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت های راه های جیرفت خسارت وارد شد

۰۱ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۷:۲۴:۴۱ در پی بارندگی های شدید؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب ها در روز گذشته سبب مسدود شدن چند راه روستایی و خسارت به راه ها و ابنیه فنی سطح حوزه شده است که میزان […]



در پی بارندگی های شدید؛






معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب ها در روز گذشته سبب مسدود شدن چند راه روستایی و خسارت به راه ها و ابنیه فنی سطح حوزه شده است که میزان آن ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، وحید میرافضلی گفت: ۹ اکیپ راهداری به همراه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به نقاط خسارت دیده اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین بارندگی در شهرستان جیرفت و عنبرآباد بوده است و بیشترین خسارت نیز مربوط به آبنماها است.

میرافضلی اضافه کرد: مجموعا بیش از ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی سطح حوزه نیز نیاز به تیغ زنی دارند که عملیات تیغ زنی آن ها در دستور کار ادارات شهرستان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: راه روستای «رودخانه کمال» در بخش اسفندقه جیرفت و چند راه روستایی دیگر مسدود هستند که راهداران سختکوش جنوب کرمان در حال بازگشایی راه های خسارت دیده اند.

به گزارش نذیر کرمان، بارش‌های رگباری و وزش طوفان طی روز گذشته (چهارشنبه) در روزهای گرم تابستانی باعث غافلگیری مردم در مناطقی از غرب و جنوب استان کرمان شد و به برخی زیرساخت ها و محصولات کشاورزی هم خسارت وارد کرد.



انتهای پیام/


تلگرام خبر

پروزاک

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره


۱۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت های راه های جیرفت خسارت وارد شد

منبع: ایـلنا
? ۱۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت های راه های جیرفت خسارت وارد شد