۱۰ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اردبیل صادر شد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور ۱۰ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در تیر ماه سال جاری خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان؛ نگار سریع‌الاطلاق گفت: این طرح‌های سرمایه‌گذاری شامل هتل دو ستاره، واحدهای بومگردی، مجتمع‌ها و محوطه‌های گردشگری و واحد پذیرایی بین راهی در […]


معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور ۱۰ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در تیر ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان؛ نگار سریع‌الاطلاق گفت: این طرح‌های سرمایه‌گذاری شامل هتل دو ستاره، واحدهای بومگردی، مجتمع‌ها و محوطه‌های گردشگری و واحد پذیرایی بین راهی در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر و پارس آباد است.

او اضافه کرد: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر۳۳ هزار میلیارد ریال خواهد بود و انتظار می‌رود با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۵۵۴ نفر اشتغالزایی شود و صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل ادامه دارد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ااستقبال سرمایه‌گذاران از حوزه گردشگری استان اردبیل به صورت چشم‌گیری افزایش یافته و اداره کل مربوطه آماده حمایت و همکاری با همه علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی در شمال ایران واقع شده است.


۱۰ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اردبیل صادر شد

منبع: بــرنا
? ۱۰ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اردبیل صادر شد