کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در کهنوج راه اندازی می‌شود | خبر کرمان

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات و مطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری ها و اقدامات انجام شده، بزودی این مرکز راه اندازی خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی ظهر دوشنبه اظهار کرد: کشاورزان وگلخانه داران درصورت استفاده ازاتباع بیگانه غیر مجاز، سهمیه […]



کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات و مطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری ها و اقدامات انجام شده، بزودی این مرکز راه اندازی خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، امید رضایی ظهر دوشنبه اظهار کرد: کشاورزان وگلخانه داران درصورت استفاده ازاتباع بیگانه غیر مجاز، سهمیه سوخت گلخانه وادوات کشاورزی آنها قطع خواهدشد.

دادستان کهنوج هشدار داد: با همکاری مراجع قضائی، نظامی و همه دستگاه‌های مسئول، پلمپ مغازه‌ها، منازل و شناسایی اتباع غیرمجاز دردستور کار این دادستانی قرار دارد و دراین راستا با جدیت اقدام خواهیم کرد.

رضایی راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات و مطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری‌ها و اقداماتی که انجام شده است، ساختمان دولتی جهت استفاده کمپ ماده ۱۶ در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تجهیز، تعمیر و بهسازی این مرکز با همکاری یکی از معادن فعال در شهرستان کهنوج انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج افزود: این مهم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی دردست اقدام و مناسب سازی ساختمان درحال انجام و پیگیری است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی همچنین ضمن برشمردن نقش و اهمیت اخبار وگزارشات منتشر شده در رسانه‌ها تاکید کرد: خروجی اخبار و گزارشات باید منتج به پیشرفت و نتیجه شود.

این مقام قضائی پیرامون مسیر جاده زندان کهنوج نیز اظهار کرد: چندین جلسه دراین راستا با دستگاهای متولی برگزار شده است.

رضایی بیان کرد: پیگیری‌های انجام شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مسیر بهسازی و آسفالت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج بر جمع آوری کارگاه‌های ضایعاتی غیر مجاز و ساماندهی کارگاه‌های دارای مجوز نیز تاکید کرد.

وی در پایان گفت: با تدابیر اتخاذ شده و پیگیری‌های مستمر، تعداد کارگاه‌های ضایعاتی در شهرستان کهنوج از ۷۸ کارگاه به حدود ۲۰ کارگاه ضایعاتی کاهش پیدا کرده است.

کد خبر ۶۲۰۷۵۴۲


کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در کهنوج راه اندازی می‌شود

منبع: مــهر
? کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در کهنوج راه اندازی می‌شود