کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه در استان کرمان | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه جامعه: استاندار کرمان با اشاره به پروژ‌ه‌های آمادۀ افتتاح استان کرمان در هفتۀ دولت گفت:«طرح‌های آمادۀ افتتاح استان کرمان در حوزه‌های صنعتی،کشاورزی و گردشگری شامل ۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان است». محمدمهدی فداکار عصر ۳۱ مردادماه در جمع خبرنگاران افزود:«در بین این پروژه‌های بخش […]

نذیر کرمان – گروه جامعه: استاندار کرمان با اشاره به پروژ‌ه‌های آمادۀ افتتاح استان کرمان در هفتۀ دولت گفت:«طرح‌های آمادۀ افتتاح استان کرمان در حوزه‌های صنعتی،کشاورزی و گردشگری شامل ۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۹۳۲ میلیارد تومان است».

محمدمهدی فداکار عصر ۳۱ مردادماه در جمع خبرنگاران افزود:«در بین این پروژه‌های بخش خصوصی سه پروژ‌ۀ شاخص ملی با اعتبار ۸ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد».

وی طرح‌های آمادۀ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بخش دولتی را ۵۰۸ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۷۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد:«۴۳۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح خواهد شد».

فداکار یادآور شد:«۷۱ پروژه نیز با اعتبار یک‌هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود».

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان،وی با اشاره به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی،گفت:«۹۸ پروژه با اعتبار ۵۰۴ میلیارد تومان در حوزۀ شهرداری‌ها و ۸۳ پروژه با ۶۳ میلیارد تومان مربوط به دهیاری‌ها در هفتۀ دولت افتتاح خواهند شد یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود». / پ




کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه در استان کرمان

منبع:خبر کرمان
? کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه در استان کرمان :اخبار استان کرمان – اقتصادی