کشف ۳۱فقره سرقت در ساري

به گزارش نذیر کرمان از مازندران ،  سرهنگ”عبدالله حسن زاده “در تشريج اين خبرگفت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز طرح پيشگيري از سرقت توسط ماموران انتظامي شهرستان ساري به اجرا در آمد. وي  با اشاره به دستگيري ۵۹ سارق حرفه اي و  ۲۷ مجلوب فراري ، افزود: در اجراي اين طرح ۳۱ […]



به گزارش نذیر کرمان از مازندران ،  سرهنگ”عبدالله حسن زاده “در تشريج اين خبرگفت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز طرح پيشگيري از سرقت توسط ماموران انتظامي شهرستان ساري به اجرا در آمد.

وي  با اشاره به دستگيري ۵۹ سارق حرفه اي و  ۲۷ مجلوب فراري ، افزود: در اجراي اين طرح ۳۱ فقره انواع سرقت ، ۴ تن  و ۴۰۰کيلو گرم چوب قاچاق ، يک خودرو و يک موتورسيکلت سرقتي  و ۴قبضه اسلحه شکاري غير مجاز کشف و  ۲ شرور سابقه دار ،۲۰ معتاد ، ۳۲ اتباع  بيگانه دستگير و ۸۵ خودرو و ۴۹ موتورسيکلت متخلف را با هماهنگي قضايي توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري ادامه داد: طرح پيشگيري از سرقت با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري  شهروندان با پليس به صورت مستمر اجرا مي شود.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به اظهار رضايتمندي شهروندان و مسئولين شهرستان از اجراي اين طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه امنيتي،فروش ومصرف مواد مخدر،سرقت،جرائم وناهنجاريهاي اجتماعي را ازطريق مرکز فوريت هاي پليسي۱۱۰با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام 


کشف ۳۱فقره سرقت در ساري

منبع: بــرنا
? کشف ۳۱فقره سرقت در ساري