کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از خودروی پلاک مخدوش

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو پارک شده در محدوده محور ماهان-کرمان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش ماهان هنگام گشت‌زنی در محدوده محور ماهان_کرمان به یک دستگاه خودروی سمند […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو پارک شده در محدوده محور ماهان-کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش ماهان هنگام گشت‌زنی در محدوده محور ماهان_کرمان به یک دستگاه خودروی سمند که در محدوده خاکی جاده پارک شده بود مشکوک و پس از استعلام متوجه شدند پلاک این خودرو متعلق به خودرویی دیگر است.

وی افزود: ماموران طی بازدید اولیه متوجه وجود حجم زیادی مواد مخدر درون این خودرو شدند که در ادامه ضمن هماهنگی قضایی این خودرو به مقر انتظامی منتقل و در بازرسی دقیق از آن ۳۵۱ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این رابطه پیجویی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و افراد مرتبط با این محموله در دست انجام است.

انتهای خبر/ تاج الدینی




کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از خودروی پلاک مخدوش

منبع:آرمـان
? کشف ۳۵۱ کیلو تریاک از خودروی پلاک مخدوش